Vi som vill plussa i oktober
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
BIM+3 idag och negativt test... blir galen på det här..
You and me both! Mina test ser lika blanka ut och jag är på BIM +7.... :(
Negativt på RFSU idag. Borde sluta att testa men har tydligen ingen självkontroll. Helt blankt test, syntes inte något svagt alls. Bim-2
Man blir ju så frustrerad.. min mens brukar inte vara sen och nu kan man ju inte fortsätta försöka när mensen vägrar komma...
Man blir ju så frustrerad.. min mens brukar inte vara sen och nu kan man ju inte fortsätta försöka när mensen vägrar komma...
Negativt på RFSU idag. Borde sluta att testa men har tydligen ingen självkontroll. Helt blankt test, syntes inte något svagt alls. Bim-2
Exakt samma här, bim+8 och jag har fått neg på testarna. Dick upp hoppet lite igår då jag skymtade någotnting men tog ett cb digitalt idag på morgonen och de står ?inte gravid?. Så tjejer, vad är det som händer med våra kroppar?!
Plussade i fredags förra veckan och tog ett positivt cb digital igår. Tänkte bara säga att jag hade provat på fertilitetsyoga några dagar förra månaden. Bara googlade det på tuben.
Ni kan ju alltid prova tjejer :)
I morse fick jag ett negativt test. Kollade dock bara på det inom 2 minuter. Sen var jag arg och la det i kartongen bredvid gårdagens negativa test. Är på bim-2 eller 3, inte helt säker.
I alla fall, tog ut testerna ur förpackningen och morgonens negativa har ett svaaaaaaagt streck?! Men det gills inte alls va? För gårdagens negativa är fortfarande helt utan tillstymmelse av något streck. Hjälp.
Bim +10 ... neg test 5 dagar sedan.
Nytt test imorgonbitti.. inga höga förväntningar.