Vi som vill plussa i oktober
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Ger också upp denna månad.. bim+ 6 neg test bim+4
Vet inte! Misstänker att min äl ej kom denna månad för jag brukar känna det! Hoppas det bara är något sånt iaf... har varit rätt stressad senaste oxå.. det påverkar antar jag?
Ger också upp denna månad.. bim+ 6 neg test bim+4
Jag tog ÄL test och fick positivt så antar att jag hade ÄL, hela den veckan myste jag och min man varannan dag men det satte sig inte denna gången då tyvärr.
Ja stress kan ju påverka absolut, man får väl köra lite yoga kanske :)
Konstigt att så många ändå går över tiden för BIM när man faktiskt försöker med barn :(
Jaa det är såå störigt för man har ju ett liiiitet hopp kvar enda fram till mensen kommer.... tänkt ta ett test till på fredag om inget händer
Ja då är det nästan extra irriterande om man troligtvis haft äl! Tradigt.. haha ja man får försöka stressa ner på nå vis!
Idag är mensen 5 dagar sen enligt min app, har hänt att den diffat på någon dag som mest. Har testat men det är TVÄRnegativt. Någon som varit med om att det? Är väl troligtvis så att jag inte haft äl, någon som gått utan plus så länge och sedan vistat sig varit gravid? Fett fundersam, har aldrig hänt innan ...
Ja det är skönt att kunna skriva av sig oxå! Vi är iaf försiktiga med att nämna något för familj och vänner.. Men då känner man sig ju rätt ensam i allt också. Jag håller tummarna för oss nästa månad!
Hej tjejer vad tror ni?