Vi som vill plussa i oktober
hoppar in här fick 2 dagar tidigare mensen än beräknad! ska ha äl runt 7/10 eller 8/10..bim den 21/10 eller 22/10
hoppar in här fick 2 dagar tidigare mensen än beräknad! ska ha äl runt 7/10 eller 8/10..bim den 21/10 eller 22/10
Ja verkligen spännande
Hej allihopa!
Har bim om 9 dagar, är set för tidigt att testa imorgon? Alltså 8 dagar innan mens?
Jag behöver hjälp!
Är på dag 23 i min cykel och idag på eftermiddagen fick jag sånna älsmärtor (känner igen dem eftersom jag brukar ha men denna månaden kände jag inget men hade äl-flytningar) så vek mig dubbelt på jobbet :( vad är detta??? Ska ju ha mens om en vecka??
Idag är mensen 5 dagar sen enligt min app, har hänt att den diffat på någon dag som mest. Har testat men det är TVÄRnegativt. Någon som varit med om att det? Är väl troligtvis så att jag inte haft äl, någon som gått utan plus så länge och sedan vistat sig varit gravid? Fett fundersam, har aldrig hänt innan ...
BIM +2... varför kommer inte min mens och varför får jag bara negativa tester?..
BIM +2... varför kommer inte min mens och varför får jag bara negativa tester?..
Man blir ju så frustrerad.. min mens brukar inte vara sen och nu kan man ju inte fortsätta försöka när mensen vägrar komma...