• sussjohansson

Vi som vill plussa i oktober

Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3 

• Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober
  • Jooosen
    AngelicaB skrev 2017-10-24 10:41:25 följande:

Är i samma sits, har gått över 7 dagar och negativa test... fattar inte :/

Samma !!! Fan
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • 1213
    Jooosen skrev 2017-10-24 13:15:46 följande:

Samma !!! Fan

Åh hur kan vi ha det så... kollade på mitt test en timma efter jag tagit det.. då var det positivt.. vet att det inte är giltigt då men så svårt att inte hoppas :/
  • Jooosen
    1213 skrev 2017-10-24 14:11:04 följande:

Åh hur kan vi ha det så... kollade på mitt test en timma efter jag tagit det.. då var det positivt.. vet att det inte är giltigt då men så svårt att inte hoppas :/

Har oxå tagit test men mina e helt blanka även efter en halv dag (haha ja jag har rotat i papperskorgen)... bim+5 idag. Dock kände ja ingen äl denna månad så kanske är samma för dig? Frustrerande anyway :(
  • 1213
    Jooosen skrev 2017-10-24 15:59:40 följande:

Har oxå tagit test men mina e helt blanka även efter en halv dag (haha ja jag har rotat i papperskorgen)... bim+5 idag. Dock kände ja ingen äl denna månad så kanske är samma för dig? Frustrerande anyway :(

Fick jättetydliga äl-flytningar så är 90% sket på att jag hade äl.. därför är det gör så konstigt. Har några tester från testlagret hemma så testar nog imorgon igen om mensen inge kommit.

Annars får mensen gärna komma!
  • Jooosen
    1213 skrev 2017-10-24 18:00:34 följande:

Fick jättetydliga äl-flytningar så är 90% sket på att jag hade äl.. därför är det gör så konstigt. Har några tester från testlagret hemma så testar nog imorgon igen om mensen inge kommit.

Annars får mensen gärna komma!

Fick oxå flytningar iofs men ingen värk! Men för mig vet i fan! Har du några känningar för grav annars?
  • Milou3
    tiiitti skrev 2017-10-24 16:25:31 följande:

Som jag misstänkt i över en vecka ????

Varför har du misstänkt det? Vilka "symptom" har du haft?
  • Milou3
    tiiitti skrev 2017-10-24 16:25:31 följande:

Som jag misstänkt i över en vecka ????

Och grattis!! :)
Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober