• Jooosen

Vi som vill plussa i oktober

Hoppar in här fast ja egentligen kanske behöver en paus härifrån. Skönt o ventilera sig men stress när folk plussar till höger o vänster. Mens i torsdags. Så nästa blir försök 7 med första barnet. Stressen om något kanske är fel. Inbillar mig det stenhårt.. hoppet sjunker för varje

Månad. Äl 6/10 bim 19/10. Lycka till allihopa!

Försöker med första barnet sen april 2017
  • Jooosen

Beräknad äl igår. Ingen äl värk alls denna månad. Fan. Endast sex dag 11 och 15. Beräknad äl dag 16 (igår). Känns inte så ljust :(

• Jooosen

En fråga! Ja brukar alltid känna av min äl. Värk på ena sidan några timmar. Skulle haft äl nu i dagarna. Senast igår. Har haft äl flytningar osv. Men ingen värk? Menscykeln är väldigt regelbunden så brukat inte bli förlängd. Kan man ibland känna o ibland inte? Eller har ägglossningen uteblivit? Suck.. första månaden utan äl stickor så...

• Jooosen

Känner alltid av ägglossningen. Har en cykel på 28 dagar. Alltid regelbunden. Denna månad kände jag inget alls! Dock äl flytningar! Tror ni att min äl hoppade över? Första månaden utan äl stickor så blir det ändå att man inte vet :/ har nån varit med in detta?

• Jooosen
    Anonym (CA) skrev 2017-10-16 20:25:50 följande:

Samma här! Också försök 7 med första. Börjar kännas hopplöst:(

Same here :(
  • Jooosen

Bim -2. Massa flytningar! Brukar va torr. Inga ömma pmsbröst efter äl som ja brukar. Men lite ömma nu. Tror ja inte hade äl den månad men hoppas på plus nu!! 7e försöket. Någon som har barn innan, hur va era flytningar haha?

• Jooosen

Ni kloka: har alltid regelbunden mens. Skulle kommit igår. Misstänker dock att ja inte hade äl denna månad för ja kände inget! Får man mens ändå utan äl? Eller hoppar den över denna mens??

• Jooosen
    Milou3 skrev 2017-10-20 07:34:33 följande:

Den kommer ändå. Kanske lite senare och mindre i mängd.

Tack!! Fan att kroppen ska jävlas. Är säker på att ja inte e gravid... vågar ej ta test pga besvikelse
  • Jooosen
    Milou3 skrev 2017-10-20 07:34:33 följande:

Den kommer ändå. Kanske lite senare och mindre i mängd.

Infaller nästa äl när den isf brukar inträffa ändå?
  • Jooosen
    Elliot1 skrev 2017-10-20 08:47:23 följande:

Vi följs åt fortfarande! Jävla kropp alltså. Jag är också säker på att jag inte är gravid. BIM idag, igen mens och negativt test.. S.U.C.K.

Ja urs!! Min mens ör alltid regelbunden. Iofs bara bim+1... men är inte gravid de vet jag. Vågar ändå inte testa pga rädd o bli besviken... hoppas inte kroppen börjar hoppa över äl o skit!! Misstänker att min äl uteblev denna månad :(.... snart är det vår tur hoppad jag :(
Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober