Vi som vill plussa i oktober
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Ja hoppas verkligen. Om du har BIM idag borde du väl kunna testa nu? Spännande!
Beställer du på nätet tar det ju 2-3 dagar innan testen kommer.
Själv får jag försöka vänta nu...
Ah men har inget test hemma för vågade inte köpa ifall kroppen lurade mig :( ska se om jag hinner göra det innan jag börjar mitt kvällspass. Annars får jag beställa på nätet och vänta. Någon sida du rekommenderar? :)
Väntan är seriöst jobbigast (förutom mensen då) :(
Vi får peppa varandra och hålla tummarna hårt!
Nyfiken på om du köpte test?
Ja jag håller också tummarna hårt för oss :)
Ingen mens ännu. Jag hann beställa test innan jag började jobba idag (jobbar kväll inom vården). Är så sjukt nervös!
Åh hoppas det är vår tur nu. Håller tummarna :)
Berätta när du testat! Så spännande! Jag verkar ju inte fä nå plus här borta så hejar på er andra istället!
Har dock inte fått min mens idag heller, imorgon är cykeldag 36 och isf BIM + 3.. Så om mensen inte kmr imorn heller så kmr jag börja undra.. Har värk i äggstockarna dock..
Då har jag nyss tagit ett gravtest som är negativt, få helt enkelt vänta ut mensen som börjar närma sig 1v sen....
Då har jag nyss tagit ett gravtest som är negativt, få helt enkelt vänta ut mensen som börjar närma sig 1v sen....
Vad tror ni om detta? är det ett tidigt plus eller ett spökstreck? hade ägglossning för 11 dagar sedan, gjorde ett clearblue early i förrgår och då var det helt vitt, idag så ser jag ett streck men har läst att många fått spökstreck med detta testet, vad tror ni..?
Jag hoppar också in här :)
Vi är på fjärde försöket nu. Är ny här på fl, känns så skönt att prata med andra i samma sits och man kan ventilera lite med andra som faktiskt förstår barnlängtan "ler"