• sussjohansson

Vi som vill plussa i oktober

Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3 

• Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober
  • saijda
    kna1 skrev 2017-10-17 18:35:26 följande:

Ne precis.. Bara att invänta mensen då.

Hur gamla är du och din partner om man får fråga? :)

Jag är 26 och min man är 27, vill så gärna egentligen hinna med 2 st innan jag är 30 men de kanske blir supertight med tid när man inte ens vet hur lång tid de kmr ta :/

Jag är 23 och min man är 22 (dvs ett år yngre än mig) hehe :)

Man vet ju aldrig hur lång tid det tar. Jag håller tummarna för dig!
  • kna1
    Queva skrev 2017-10-17 19:16:24 följande:

Jag inbillar mig va?

Jag ser tyvärr inget streck :/
  • kna1
    saijda skrev 2017-10-17 19:37:04 följande:

Jag är 23 och min man är 22 (dvs ett år yngre än mig) hehe :)

Man vet ju aldrig hur lång tid det tar. Jag håller tummarna för dig!

Härligt! :D Ja men då uppdaterar vi varann tkr jag! Kul att följas med alla test x)
  • tiiitti

Tänkte göra något dumt och testa imorn på BIM-6
    Har så mycket symtom, så är jag inte gravid så har jag världens konstigaste kropp.

Vad har ni för symtom ?

• Queva
    tiiitti skrev 2017-10-17 21:53:51 följande:

Tänkte göra något dumt och testa imorn på BIM-6

Har så mycket symtom, så är jag inte gravid så har jag världens konstigaste kropp.

Vad har ni för symtom ?

Inte så mkt alls.. lite hugg i stället för molande värk. Kan klämma ut lite mjölk (!!) men det kunde jag förra månaden med.
  • MissTery

Åh! På fredag 20/10 har jag troligen äl enligt kalendern. Har de sedvanliga känningarna i ryggslutet så borde stämma rätt så bra med uträkningen. Ska ta äl-test imorgon för säkerhets skull. :)

• saijda

[quote=78110012][quote-nick]tiiitti skrev 2017-10-17 21:53:51 följande:[/quote-nick]Tänkte göra något dumt och testa imorn på BIM-6

Vad har ni för symtom ?[/quote

Mina symtom är illamående, känslan av att jag behöver spy/sura uppstötningar, liknande molvärk, brännande känsla i båda äggstockarna (varierande ibland mer i den ena och tvärtom) samt ont i ländryggen. Och brösten är svullna och ömma samt bröstvårtorna är hårda. Spänner i brösten också.

BIM idag men ingen mens i sikte ännu. Hoppas innerligt att det är ett litet frö i magen :o

• saijda
    Anonym (Förvirrad) skrev 2017-10-17 18:37:18 följande:

Jag har läst av testen inom avläsningstiden :)

Okej då kan det vara för tidigt så hcg-nivån inte har blivit tillräckligt ännu. Ibland kan man också behöva ta ett blodprov för att se :)
  • kna1

Tog ett test imorse BIM + 1 idag.. La till bilden. Det är ju toknegativt? :/

Får invänta mensen och köra på nästa månad helt enkelt
Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober