Vi som vill plussa i oktober
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Ne precis.. Bara att invänta mensen då.
Hur gamla är du och din partner om man får fråga? :)
Jag är 26 och min man är 27, vill så gärna egentligen hinna med 2 st innan jag är 30 men de kanske blir supertight med tid när man inte ens vet hur lång tid de kmr ta :/
Jag inbillar mig va?
Jag är 23 och min man är 22 (dvs ett år yngre än mig) hehe :)
Man vet ju aldrig hur lång tid det tar. Jag håller tummarna för dig!
Jag inbillar mig va?
Tänkte göra något dumt och testa imorn på BIM-6
Har så mycket symtom, så är jag inte gravid så har jag världens konstigaste kropp.
Vad har ni för symtom ?
Tänkte göra något dumt och testa imorn på BIM-6
Har så mycket symtom, så är jag inte gravid så har jag världens konstigaste kropp.
Vad har ni för symtom ?
Åh! På fredag 20/10 har jag troligen äl enligt kalendern. Har de sedvanliga känningarna i ryggslutet så borde stämma rätt så bra med uträkningen. Ska ta äl-test imorgon för säkerhets skull. :)
[quote=78110012][quote-nick]tiiitti skrev 2017-10-17 21:53:51 följande:[/quote-nick]Tänkte göra något dumt och testa imorn på BIM-6
Vad har ni för symtom ?[/quote
Mina symtom är illamående, känslan av att jag behöver spy/sura uppstötningar, liknande molvärk, brännande känsla i båda äggstockarna (varierande ibland mer i den ena och tvärtom) samt ont i ländryggen. Och brösten är svullna och ömma samt bröstvårtorna är hårda. Spänner i brösten också.
BIM idag men ingen mens i sikte ännu. Hoppas innerligt att det är ett litet frö i magen :o
Jag har läst av testen inom avläsningstiden :)