Vi som vill plussa i oktober
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Hoppar in här fast ja egentligen kanske behöver en paus härifrån. Skönt o ventilera sig men stress när folk plussar till höger o vänster. Mens i torsdags. Så nästa blir försök 7 med första barnet. Stressen om något kanske är fel. Inbillar mig det stenhårt.. hoppet sjunker för varje
Månad. Äl 6/10 bim 19/10. Lycka till allihopa!
@kna1 åh jag förstår! Det är inte lätt att hålla sig från att inte ta ett test. Jag ska försöka hålla mig med. Men man vill ju så gärna! :o
Jag har varit gravid en gång tidigare (blev trots cerazette) men valde att göra en abort tyvärr och det enda symtomet jag hade då var uppblåst mage. Så man vet ju aldrig :)
Fortfarande positivt ägglossningstest.... gravid eller ägglossning?!
Har rikligt med flytningar, ömma bröst och mensvärk. Dock osäker på BIM. Tog ut spiralen i början på september och den cykeln var 21 dagar. BIM-4 idag vid en cykel på 21 dagar.
Fortfarande positivt ägglossningstest.... gravid eller ägglossning?!
Har rikligt med flytningar, ömma bröst och mensvärk. Dock osäker på BIM. Tog ut spiralen i början på september och den cykeln var 21 dagar. BIM-4 idag vid en cykel på 21 dagar.
Tycker också 21 dagar låter väldigt kort men är förstås inte omöjligt, efter spiraluttag kan det väl vara lite lurigt med regelbundenheten. ÄL-testade du när du hade förväntad äl, runt dag 7 borde det väl bli med 21 dagar cykel? Vet inte om jag tycker att testet är helt positivt dock, men hoppas ni mös på, för säkerhets skull ;)
Själv hade jag äl runt dag 22-23 sist och nu verkar det som att jag hade äl dag 17 denna cykel. Mycket opålitligt detta ;P
Men då kanske det dyker upp ett plus istället för dig ju! :) Annars möts vi kanske i nästa tråd också :)
Jag sitter och försöker känna efter tecken men kan inte komma på att något är ovanligt. Men det är som alla säger, att försöka i åtta månader är inte så lång tid egentligen.. Det känns som en hel evighet.
Försöker ni med första barnet?
Men då kanske det dyker upp ett plus istället för dig ju! :) Annars möts vi kanske i nästa tråd också :)
Jag sitter och försöker känna efter tecken men kan inte komma på att något är ovanligt. Men det är som alla säger, att försöka i åtta månader är inte så lång tid egentligen.. Det känns som en hel evighet.
Försöker ni med första barnet?
Hej! Vi försöker också nu med bim 31 okt så det är väldigt sent i månaden. Jag hänger också med här i gruppen:) vi är väl på försök nr 1 (känns sjukt att skriva det:) . Så vi är väldigt hoppfulla men samtidigt orkar man ju sig lite för att et ska ta lång tid osv osv. Jag kör natural cykles och har tagit ÄL-test. Enligt NC så ska ÄL vara nu men har inte fått något utslag på testet som jag gjorde idag kl 05.00.
Någon som vet om man kan ha Äl utan att det ger utslag på testet?
och om testet ger utslag först på Äl-dagen eller om den ger utslag tidigare/senare?
Väääldigt tacksam för svar och heja oss allihopa????
Kul att vara med, äntligen????
Kramkram
Här dök fröken röd upp, stannar kvar i tråden då nästa BIM blir 30/10 :) nya tag
Hej! Vi försöker också nu med bim 31 okt så det är väldigt sent i månaden. Jag hänger också med här i gruppen:) vi är väl på försök nr 1 (känns sjukt att skriva det:) . Så vi är väldigt hoppfulla men samtidigt orkar man ju sig lite för att et ska ta lång tid osv osv. Jag kör natural cykles och har tagit ÄL-test. Enligt NC så ska ÄL vara nu men har inte fått något utslag på testet som jag gjorde idag kl 05.00.
Någon som vet om man kan ha Äl utan att det ger utslag på testet?
och om testet ger utslag först på Äl-dagen eller om den ger utslag tidigare/senare?
Väääldigt tacksam för svar och heja oss allihopa????
Kul att vara med, äntligen????
Kramkram