Vi som vill plussa i oktober
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Bim -6 idag.. testa igår och inget så hoppar över idag. Har besök 60mil från så kan passa på att ha kul ><, och ska de ha tagit sig så måste mannens sperma levt i 3-4 dagar.. är de vanligt? Känns som de ej blir denna mån heller :(
Jag har innan alltid blivit gravid direkt! Nån mer som blivit gravid lätt innan men inte sen?
Det jag känner är trötthet.. Men kan man ju göra ändå.
Jag vill veta.. nu!
Hej! Vi har också börjat med bebisverkstad och är idag på bim -2 enligt min p-Tracker app. Har lite oregelbunden menscykel 30-45 dagar. Har 2 barn sedan tidigare födda 2012 och 2014. Ska ta gravtest imorgonbitti hade jag tänkt. Känner mig tyvärr inte gravid.. enda symtomet är så fall att jag är mer kissig. Psykiskt känns det tyvärr som att mensen är på g.
Lika spännande varje gång!
Jag plussade både igårkväll och imorse ???? bim+11 !!
Någon Mer som ska tá test imorgonbitti? Otålig bim -2
Första gången jAg testar med clearblue digital plus/minus. Är detta ett plus???? Frustrerande! Lust att klaga till clearblue.. köper ju digitalt för att slippa tveka!
Jag tror tyvärr det där är ett minus. Men kan inget om dom testen. Har du tagit andra test? När har du Bim?
känt mig så osäker sedan svagt test i fredags. Men nu kan nog vara lugn :) Känns så overkligt men jag är så glad :D Finns det någon grupp att hoppa in i för oss som plussat?
Ska även ta digitalt på onsdag dvs Bim.
Bim idag. Inte gravid så clear blue digital. Bara att vänta in mensen. Är riktigt deppig nu!
Jag tror tyvärr det där är ett minus. Men kan inget om dom testen. Har du tagit andra test? När har du Bim?
Bim -1! ja, jag har läst runt och det verkar vara 100% negativt. tycker dock det är dumt att konturerna av ett plus finns med när man alltid fått höra "ett plus är alltid ett plus".. ska köpa ett annat test i veckan (om inte mensen hinner komma innan dess)