• sussjohansson

Vi som vill plussa i oktober

Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3 

• Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober
  • vickanj82

Här i ca 2 dagar nu haft som smärta/molande på en punkt i mitten långt ner i tjej magen. Någon som haft så? Känns så konstigt. Tänker att det är tarmarna eller något. Bim ca 25e

• 1213
    vickanj82 skrev 2017-10-09 22:51:17 följande:

Här i ca 2 dagar nu haft som smärta/molande på en punkt i mitten långt ner i tjej magen. Någon som haft så? Känns så konstigt. Tänker att det är tarmarna eller något. Bim ca 25e

Har liknande! BIM 19-23 oktober. Känner som mensvärk och smärta på en punkt långt ner i tjejmagen, dock till vänster. Vet inte om jag inbillar mig, om mensen är tidig eller om det faktiskt är något på gång..
  • Queva
    malikan skrev 2017-10-09 20:49:25 följande:

Bläää, plussade igår ju och började blöda på natten och blöder fortfarande... Blev dessutom inbeordrad på jobbet så nu ska jag sitta här till 12 imorgon med ett antagligen pågående missfall :(

Nej vad tråkigt :(((
  • Atja

BIM på fredag! Så spännande om det hag tagit sig denna månad då vi lyckades "göra allt rätt" :)) Velar över om jag ska testa imorn eller inte. Fast jag gör nog det eftersom jag ska på födelsedagsfest på fredag. Känner mig svullen om magen och lite värk, men de kan ju bara vara pms! Håller alla tummarna nu!

• vickanj82
    1213 skrev 2017-10-09 23:07:12 följande:

Har liknande! BIM 19-23 oktober. Känner som mensvärk och smärta på en punkt långt ner i tjejmagen, dock till vänster. Vet inte om jag inbillar mig, om mensen är tidig eller om det faktiskt är något på gång..

Okej mitt sitter verkligen i mitten :) Är tom lite irriterande ha ha. Tänker att det är så tidigt för att känna något
  • 1213
    vickanj82 skrev 2017-10-10 08:53:14 följande:

Okej mitt sitter verkligen i mitten :) Är tom lite irriterande ha ha. Tänker att det är så tidigt för att känna något

Känner samma sak! Känns som om min kropp bara inbillar sig men vaknade idag med fortsatt molande värk i magen.. så lång tid kvar till BIM så tror jag kommer hinna bli galen innan det..
  • eiifos

Hej hörni , jag och sambon hoppas också på plus. Är på bim+9 nu men negativa tester och ingen mens i sikte. Någon här eller känner ni någon som pussat sent ? Läst att vissa kvinnor pussat så sent som i v 7 : o !!

• emizz
    malikan skrev 2017-10-09 20:49:25 följande:

Bläää, plussade igår ju och började blöda på natten och blöder fortfarande... Blev dessutom inbeordrad på jobbet så nu ska jag sitta här till 12 imorgon med ett antagligen pågående missfall :(

Nej va tråkigt!! Jobbade kväll också när jag fick mitt missfall :( det va kämpigt man ville bara hem...hoppas det bästa för dig. Styrkekramar!!
    Ehliaz-09 Alice-11
  • Oliven92

Hej! Tog ut hormonspiralen den 12/9 efter 3 år, både jag och min man känner oss super-redo att bli föräldrar! Käkar folsyra dagligen och bidrottningsgelé-kapslar (dessa kapslar tror jag fick igång mensen efter 3 år utan mens)! Vi vill sååå gärna plussa nu i oktober, man är nästan lite galen haha...Igår slutade mensen så nu försöker vi igen denna månad och hoppas innerligt att +tecknet visar sig! Lycka till ni andra!

• Oliven92

Hej! Tog ut hormonspiralen den 12/9 efter 3 år, både jag och min man känner oss super-redo att bli föräldrar! Käkar folsyra dagligen och bidrottningsgelé-kapslar (dessa kapslar tror jag fick igång mensen efter 3 år utan mens)! Vi vill sååå gärna plussa nu i oktober, man är nästan lite galen haha...Igår slutade mensen så nu försöker vi igen denna månad och hoppas innerligt att +tecknet visar sig! Lycka till ni andra!

Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober