Vi som vill plussa i oktober
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Hej! Hoppar in här! Har Bim på onsdag ser ni något?
Det har låst sih för sambon... han kan inte komma längre?! Får panik och han också.... vilken ond spiral. Tack och lov ?hann? vi vid ägglossningen denna månad... hade tänkt köra varannandag hela denna vecka också men.... någon mer som har det kämpigt?
Taack :)
Tog ett test i morse, bim-5 men kunde inte hålla mig!
Tyckte mig kunna se ett svagt plus när jag precis tagit det. Sen efter ca 10min så plockade jag isär testet för att se om det syntes mer. Måste bara fråga vad ni tror och om ni ens ser?
Här är en bild när jag särat på testet (clearblue).
Här är en bild på det precis när jag tagit testet.
Hej allihopa!
Har bim om 9 dagar, är set för tidigt att testa imorgon? Alltså 8 dagar innan mens?
Joinar er här i tråden.tror dock inte på att vi får plus denna månaden. Fick MA i slutet på augusti. Så detta hade blivit första försöket efter det. Men men skam den som ger sig. Grattis till alla som plussat
Hej allihopa!
Har bim om 9 dagar, är set för tidigt att testa imorgon? Alltså 8 dagar innan mens?
Hej allihopa!
Bläää, plussade igår ju och började blöda på natten och blöder fortfarande... Blev dessutom inbeordrad på jobbet så nu ska jag sitta här till 12 imorgon med ett antagligen pågående missfall :(