• sussjohansson

Vi som vill plussa i oktober

Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3 

• Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober
  • Atja
    Amandap95 skrev 2017-10-07 13:29:47 följande:

Hej, har ni ett bra sätt att överraska er sambo sen när ni får plus? 

Jag har ju inte fått mitt plus ännu,men har planerat at jag ska köpa en bakelse åt honom där jag ska skriva typ "3+1=4" så han får klura lite :) Fast han väntar lika mkt som jag så jag antar att han kommer fatta direkt :))
  • Atja
    Fröken92 skrev 2017-10-08 09:12:29 följande:

BIM idag!

Stort Grattis !:)))
  • Jooosen

En fråga! Ja brukar alltid känna av min äl. Värk på ena sidan några timmar. Skulle haft äl nu i dagarna. Senast igår. Har haft äl flytningar osv. Men ingen värk? Menscykeln är väldigt regelbunden så brukat inte bli förlängd. Kan man ibland känna o ibland inte? Eller har ägglossningen uteblivit? Suck.. första månaden utan äl stickor så...

Försöker med första barnet sen april 2017
  • emizz
    vickanj82 skrev 2017-10-07 07:03:15 följande:

Denna månad har vi inte aktivt försökt. Jag har inte tagit Äl test och försöker att inte tänka så mycket. Vad tror ni om chanserna ändå? Efter mens den 24.e sept. Vet inte exakt Äl men vet att den är slut nu då flytningarna är slut sedan ca 3 dagar. Hjärta=sex

Absolut finns det en chans!! Skrattande
    Ehliaz-09 Alice-11
  • emizz
    Fröken92 skrev 2017-10-08 09:12:29 följande:

BIM idag!

Grattis!!Glad
    Ehliaz-09 Alice-11
  • Jonassandra

Stort grattis till er som plussat! Jag fick ju missfall den 11 september, nu väntar jag in antingen ett pluss eller mensen, men tappat helt koll på när mensen ska komma, vet man det säkert efter ett missfall? Vet att jag haft ägglossning då det syntes på sista kontrollen hos gyn! Någon som har erfarenhet? ????

• Let it Rain
    Jonassandra skrev 2017-10-08 11:30:42 följande:

Stort grattis till er som plussat! Jag fick ju missfall den 11 september, nu väntar jag in antingen ett pluss eller mensen, men tappat helt koll på när mensen ska komma, vet man det säkert efter ett missfall? Vet att jag haft ägglossning då det syntes på sista kontrollen hos gyn! Någon som har erfarenhet? ????

Räkna från ÄL-dagen och 14 dagar framåt så vet du på ett ungefär.
  • vickanj82
    Amandap95 skrev 2017-10-07 13:29:47 följande:

Hej, har ni ett bra sätt att överraska er sambo sen när ni får plus? 

Jag har tänkt typ köpa ett par baby strumpor och lägga grav testet på i en låda. som en present
  • vickanj82
    emizz skrev 2017-10-08 10:05:25 följande:

Absolut finns det en chans!! 

Åh även om vi inte aktivt försöker så hoppas jag ju.
  • Anonym (Karina)

Undra om jag fick mitt allra första spök idag :p

Kanske inte ens syns på bild!
Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober