Vi som vill plussa i oktober
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Hej, har ni ett bra sätt att överraska er sambo sen när ni får plus?
BIM idag!
En fråga! Ja brukar alltid känna av min äl. Värk på ena sidan några timmar. Skulle haft äl nu i dagarna. Senast igår. Har haft äl flytningar osv. Men ingen värk? Menscykeln är väldigt regelbunden så brukat inte bli förlängd. Kan man ibland känna o ibland inte? Eller har ägglossningen uteblivit? Suck.. första månaden utan äl stickor så...
Denna månad har vi inte aktivt försökt. Jag har inte tagit Äl test och försöker att inte tänka så mycket. Vad tror ni om chanserna ändå? Efter mens den 24.e sept. Vet inte exakt Äl men vet att den är slut nu då flytningarna är slut sedan ca 3 dagar. Hjärta=sex
BIM idag!
Stort grattis till er som plussat! Jag fick ju missfall den 11 september, nu väntar jag in antingen ett pluss eller mensen, men tappat helt koll på när mensen ska komma, vet man det säkert efter ett missfall? Vet att jag haft ägglossning då det syntes på sista kontrollen hos gyn! Någon som har erfarenhet? ????
Stort grattis till er som plussat! Jag fick ju missfall den 11 september, nu väntar jag in antingen ett pluss eller mensen, men tappat helt koll på när mensen ska komma, vet man det säkert efter ett missfall? Vet att jag haft ägglossning då det syntes på sista kontrollen hos gyn! Någon som har erfarenhet? ????
Hej, har ni ett bra sätt att överraska er sambo sen när ni får plus?
Absolut finns det en chans!!