• Atja

Vi som vill plussa i oktober

Hej! Hoppar in här!:)) Sambon har lessnat på att lyssna på mig och alla mina spekulationer.

ÄL nu i veckan, 29/9 och BIM 13 oktober.

4de försöket då vi har gått all in. Så är helt lugn inför detta försöket, man har liksom inte lika höga förhoppningar längre. Det som är nytt för mig detta försök är att jag inte kommer köra med några tester alls inför varken ÄL eller gravtester. Men äter massa olika kosttillskott :)

• Atja
    Jsundberg skrev 2017-09-26 09:59:37 följande:

Hoppar in här jag med. 6:e försöket nu Har äl 4 okt och bim 14 okt. Hoppas på plus! Har börjat äta C-vitamin, D-vitamin och folsyra. Något mer som är bra att äta? :)

Jag kör på. Folsyra,Rosenrot & Consive plus fertility.

Och en progesteronkräm :)

Vet inte om nått funkar men man hoppas ju :)
  • Atja
    Liiiiiiillaloppaan skrev 2017-09-27 22:02:52 följande:

Spännande, nästan samma datum ! Äl 30e bim 14 e , håller tummarna!

Ja vad kul!:) Jag har ju ÄL imorn enligt min kalender,men jag tänker att jag kan ha det idag också för när jag testat tidigare månader så har ÄL kommit lite tidigare än kalendern. Känner du av din ÄL?
  • Atja
    Anonym (Lj) skrev 2017-09-28 08:36:15 följande:

Hade ett rfsu test hemma, ett sånt testa tidigt test. Av någon anledning kunde jag inte hålla mig, så jag gjorde testet trots att det omöjligt borde ha visat positivt. Har ju långt kvar till BIM. Blev chockad när testet ändå visade positivt. Törs dock inte bli glad för det än, utan jag tänker vänta och se helt enkelt.

Så roligt med plus! Grattis :) Längtar också efter dom där två sträcken nu känner man..
  • Atja

Åh vad många som får plus här! Så roligt, grattis till er!:) Jag har haft ÄL i helgen och har BIM 13 oktober,så nu är det bara att vänta.

Men jag hade en skitskum dröm inatt!! Drömde att det var någon som sa till mig att ägget hade blivit befruktat och jag fick även se på en bild på livmoderhalsen,där man "kunde se" att det hade skett en befruktning. Helt skumt! Nån annan som haft konstiga gravid drömmar som visat sig vara sanna?:))

• Atja
    vartjagängår skrev 2017-10-04 10:42:01 följande:

Jora!!

Åh vilket underbart tydligt plus på en stor display! Stort grattis :))
  • Atja
    Amandap95 skrev 2017-10-07 13:29:47 följande:

Hej, har ni ett bra sätt att överraska er sambo sen när ni får plus? 

Jag har ju inte fått mitt plus ännu,men har planerat at jag ska köpa en bakelse åt honom där jag ska skriva typ "3+1=4" så han får klura lite :) Fast han väntar lika mkt som jag så jag antar att han kommer fatta direkt :))
  • Atja
    Fröken92 skrev 2017-10-08 09:12:29 följande:

BIM idag!

Stort Grattis !:)))
  • Atja

BIM på fredag! Så spännande om det hag tagit sig denna månad då vi lyckades "göra allt rätt" :)) Velar över om jag ska testa imorn eller inte. Fast jag gör nog det eftersom jag ska på födelsedagsfest på fredag. Känner mig svullen om magen och lite värk, men de kan ju bara vara pms! Håller alla tummarna nu!

Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober