Inlägg från: Jonassandra |Visa alla inlägg
  • Jonassandra

Vi som vill plussa i oktober

Åh vad underbart för dig, stort grattis! Jag hade ägglossning i onsdags enligt test och vad min kropp visade genom att ha riktigt ont en kort stund på eftermiddagen! Vi fick missfall för en månad sedan (vet att dom rekommenderar att vänta 1-2 menstrationer) men vi har valt att testa direkt igen, vi har två fantastiska döttrar och vill det sig så tar det sig igen tänker vi, annars är vi otroligt tacksamma för våra två som vi har! Håller tummarna för er alla att vi får plus denna månaden! ????

• Jonassandra

Jag tror att du är pregg, ser ut att vara ett bra streck och det ör inte ofta om det ens kan inträffa som ett graviditetstest visar positivt trots att det ör negativt! Så jag säger grattis! När ska du ha mena?

• Jonassandra

Tycker mig se något på testet du la upp en bild på, håller tummarna att det visar stark positivt imorgon på din födelsedag, grattis i förskott till förhoppningvis både födelsedag och graviditet! :)

• Jonassandra

Stort grattis till er som plussat! Jag fick ju missfall den 11 september, nu väntar jag in antingen ett pluss eller mensen, men tappat helt koll på när mensen ska komma, vet man det säkert efter ett missfall? Vet att jag haft ägglossning då det syntes på sista kontrollen hos gyn! Någon som har erfarenhet? ????

• Jonassandra

Stort stort grattis till er båda ???? Själv kom den jäkla mensen idag.. dock beter den sig inte alls son vanligt, har mycket mindre, kan det bli så efter ett missfall? Någon som har erfarenhet? ????

Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober