• sussjohansson

Vi som vill plussa i oktober

Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3 

• Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober
  • malikan

Jag ska bli trebarnsmamma <3

Ska ha min lilla hemlighet själv ett par dagar innan jag berättar för min man tänkte jag :)

Förslag på kul sätt att berätta? Tänkte göra lite plockmat osv, men hur lägger man fram det?

• Jean89A
    Jonassandra skrev 2017-10-08 11:30:42 följande:

Stort grattis till er som plussat! Jag fick ju missfall den 11 september, nu väntar jag in antingen ett pluss eller mensen, men tappat helt koll på när mensen ska komma, vet man det säkert efter ett missfall? Vet att jag haft ägglossning då det syntes på sista kontrollen hos gyn! Någon som har erfarenhet? ????

Efter äl brukar de vara 2 veckor till bim
  • Milou3
    malikan skrev 2017-10-08 16:48:11 följande:

Jag ska bli trebarnsmamma <3

Ska ha min lilla hemlighet själv ett par dagar innan jag berättar för min man tänkte jag :)

Förslag på kul sätt att berätta? Tänkte göra lite plockmat osv, men hur lägger man fram det?

Gud så mysigt! Sååå avundsjuk på dig :) njut allt du kan nu. Spännande med en surprice!
  • Anonym (Sofia)

Hej! Hoppar in här! Har Bim på onsdag ser ni något?

• 1213

[quote=78083631][quote-nick]Jsundberg skrev 2017-10-09 07:38:17 följande:[/quote-nick][/quote]

Syns tydligt! :D

• Frankie0911
    Jsundberg skrev 2017-10-09 07:56:10 följande:

Är helt skakis och gråter av lycka!!<3

Grattis!
Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober