Vi som vill plussa i oktober
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Gjorde för kul ett ÄL test. Det är väl positivt? Är dock på BIM-3/4. ÄL har jag haft, lovar.
Gjorde för kul ett ÄL test. Det är väl positivt? Är dock på BIM-3/4. ÄL har jag haft, lovar.
Har BIM 4/10 enligt Natural Cycles, jag har dock oregelbunden cykel. Hoppas på att plussa, första försöket och första barnet isf.
Tog detta early prediction CB i morse och inbillar mig väl att det är ett streck, skall testa imorgon med andra sorter. Vore ju lite kul och plussa imorgon med tanke på att det är min födelsedag :D (kanelbullens dag yey).
Inbillning, spökstreck eller ser ni något också? :/
Tycker mig se något på testet du la upp en bild på, håller tummarna att det visar stark positivt imorgon på din födelsedag, grattis i förskott till förhoppningvis både födelsedag och graviditet! :)
Hittar jag på eller är det nåt där?!
Jora!!
Jora!!
Jora!!