Vi som vill plussa i oktober
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Har använt mig av äl test denna månaden. Har enligt min app äl imorgon söndag men fick positivt test idag, tror jag. ;)
Men min fråga är, när man får positivt äl test betyder det att man har äl idag eller betyder det att man har äl dom närmsta dagarna?
Lägger upp bild på mina äl test.
Har äl enligt app idag, stegring på ältest igår samt älkänningar.
Vi har myst på en vecka på raken nu å kör på idag en gång till och imorgon med om lusten faller på. BIM 14e , längtar tills jag vet. Är lite testgalen så kommer börja testa kring 11-12 nån gång. Hoppas att det är min tur nu. Har som önskan att det åtminstonde tar sig i år!! 6e försöket nu. Kul att se att så många plussar här på fl! Ger hopp åt en annan!
Åh tack för ditt svar! Har stirrat mig blind på ältester de senaste månaderna och blev så osäker denna gång för annars har jag fått "tydligare" svar. Men nu vet jag att jag kan tolka det som positivt iaf. ?
Hoppar in här. En vecka kvar innan vi försöker på riktigt. :)
Ser ni något? Bim-4/-5 idag :)
A tack våga inte redigt tro på att de är sant än så ska ta ett nytt test på tisdag o då kanske ja vågar tro på det haha liksom första försöket känns otroligt bara man inte får missfall så vågar inte ta ut för mycket förens ja mår piss haha
Ser ni något? Bim-4/-5 idag :)
Hoppar in här :) äl sker om en vecka.
Den 15-20 hade jag min mens, den 24 hade jag älkänning och den 26 också.
Kan den verkligen komma så tidigt??? Ska ju ha äl den 4/10 enl app. Och nu kliar brösten massvis och är ömma. Sen är ja mer lättretlig, någon som har en teori vad de är med min kropp?!