• sussjohansson

Vi som vill plussa i oktober

Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3 

• Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober
  • vickanj82

Frågor fråga en sak. Gör ni något speciellt efter sex och han har kommit? Jag menar för att spermierna ska stanna kvar där inne ha ha . Själv brukar jag ligga kvar en 5 minuter utan att röra mig. Vad tror ni om man gör det i duschen är det mindre chans då? Tänker att det sköljs bort med vattnet

• Lunalove

Blev inget födelsedagsplus idag :( får bara hoppas att mensen håller sig undan...

Ni vet när man är sådär rastlös i kroppen och ingenting hjälper? Japp, dagligen!
  • emizz

Här dök fröken röd upp, stannar kvar i tråden då nästa BIM blir 30/10 :) nya tag

Ehliaz-09 Alice-11
  • Fröken92

Tror verkligen jag drabbats av hjärnspöken... haha. Tycker mig ser något men inbillar mig nog rätt säkert :'-D

Den är rätt så redigerad annars syns det inte på bild! är på ÄL+10 men är nog för tidigt. Gissar om det är något det syns lördag fast mensen kan ju lika gärna komma på besök än så!

• tjugofemton
    sofie9191 skrev 2017-10-05 10:54:47 följande:

Någon som ser ett till streck? Blir tokig av allt stirrande!

Ser inget :/
  • Jsundberg
    sofie9191 skrev 2017-10-05 10:54:47 följande:

Någon som ser ett till streck? Blir tokig av allt stirrande!

Jag ser, jäääättesvagt men det är inte helt tomt där!
  • sofie9191
    Jsundberg skrev 2017-10-05 11:14:08 följande:

Jag ser, jäääättesvagt men det är inte helt tomt där!

Åh tack för titten! Det syns bättre i verkligheten men ska testa igen i kväll så får vi se
Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober