Vi som vill plussa i oktober
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Frågor fråga en sak. Gör ni något speciellt efter sex och han har kommit? Jag menar för att spermierna ska stanna kvar där inne ha ha . Själv brukar jag ligga kvar en 5 minuter utan att röra mig. Vad tror ni om man gör det i duschen är det mindre chans då? Tänker att det sköljs bort med vattnet
Blev inget födelsedagsplus idag :( får bara hoppas att mensen håller sig undan...
Här dök fröken röd upp, stannar kvar i tråden då nästa BIM blir 30/10 :) nya tag
Tror verkligen jag drabbats av hjärnspöken... haha. Tycker mig ser något men inbillar mig nog rätt säkert :'-D
Den är rätt så redigerad annars syns det inte på bild! är på ÄL+10 men är nog för tidigt. Gissar om det är något det syns lördag fast mensen kan ju lika gärna komma på besök än så!
Någon som ser ett till streck? Blir tokig av allt stirrande!
Har jag äl idag ? Eller ska det bli starkare än såhär?
Här är en till
Jag ser, jäääättesvagt men det är inte helt tomt där!