• sussjohansson

Vi som vill plussa i oktober

Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3 

• Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober
  • vickanj82

Denna månad har vi inte aktivt försökt. Jag har inte tagit Äl test och försöker att inte tänka så mycket. Vad tror ni om chanserna ändå? Efter mens den 24.e sept. Vet inte exakt Äl men vet att den är slut nu då flytningarna är slut sedan ca 3 dagar. Hjärta=sex

• Ankre018

Vad tror ni om detta? Jag har en känsla av positivt men vågar inte riktigt hoppas...

det är på BIM idag.

• tjugofemton
    vickanj82 skrev 2017-10-07 07:03:15 följande:

Denna månad har vi inte aktivt försökt. Jag har inte tagit Äl test och försöker att inte tänka så mycket. Vad tror ni om chanserna ändå? Efter mens den 24.e sept. Vet inte exakt Äl men vet att den är slut nu då flytningarna är slut sedan ca 3 dagar. Hjärta=sex

Allt som krävs är ju ett ägg och en spermie så kan absolut ta :) varannandag ska väl vara en bra metod? Vi har också kört så. Hur är dina flytningar vid ägglossning?
  • tjugofemton
    Ankre018 skrev 2017-10-07 09:19:56 följande:

Vad tror ni om detta? Jag har en känsla av positivt men vågar inte riktigt hoppas...

det är på BIM idag.

Jag ser ett till streck :) vågar mig nog på ett grattis :)
  • Ankre018
    tjugofemton skrev 2017-10-07 10:03:05 följande:

Jag ser ett till streck :) vågar mig nog på ett grattis :)

Ååååh hoppas hoppas hoppas. Men ska vänta till onsdag så som reproduktionscentrum säger till oss att göra. Tänk om det skulle gå vägen med ett syskon!
  • vickanj82
    tjugofemton skrev 2017-10-07 10:02:10 följande:

Allt som krävs är ju ett ägg och en spermie så kan absolut ta :) varannandag ska väl vara en bra metod? Vi har också kört så. Hur är dina flytningar vid ägglossning?

Dom är vita och och slemmiga och mycket ????
  • Jooosen

Beräknad äl igår. Ingen äl värk alls denna månad. Fan. Endast sex dag 11 och 15. Beräknad äl dag 16 (igår). Känns inte så ljust :(

Försöker med första barnet sen april 2017
Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober