• sussjohansson

Vi som vill plussa i oktober

Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3 

• Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober
  • Lillajaag88
    luciabarn skrev 2017-10-11 22:20:01 följande:

Jag har bim idag och fick precis som du svagt streck på rfsu.. tog ett clearblue early som också visade svagt positivt. Bim idag, har också försökt sen januari! Vågar inte heller tro på det än.. tänkte ta ett test till imorgon. Vågar man ta ett digitalt? Hur ska du göra? Testa imorgon igen eller vänta ett par dagar? :)

Vet någon hur mycket hcg clearblue digital kan mäta?

Åh grattis! ????

Jag kommer inte kunna hålla mig utan kommer nog testa med ett CB digitalt imorgon.

Tror att det klarar att mäta samma nivå som rfsustickorna. ????
  • Jonassandra

Stort stort grattis till er båda ???? Själv kom den jäkla mensen idag.. dock beter den sig inte alls son vanligt, har mycket mindre, kan det bli så efter ett missfall? Någon som har erfarenhet? ????

• miranda94
    tjugofemton skrev 2017-10-11 21:28:58 följande:
    Hur har det gått? :)

Väntar fortfarande ivrigt på ett plus, kunde ana på testet idag lite men vill vara 100.. så testar imorgon igen =) !

Hur går det för dig?

• luciabarn
    Lillajaag88 skrev 2017-10-11 22:25:42 följande:

Åh grattis! ????

Jag kommer inte kunna hålla mig utan kommer nog testa med ett CB digitalt imorgon.

Tror att det klarar att mäta samma nivå som rfsustickorna. ????

Kommer också köra ett digitalt test idag! Sjukt nervös.. hoppas det går bra för dig

Är det första gången ni plussar sen ni började i januari? För oss är det det och känns därför ännu mer overkligt när man väntat så många månader :P

Jag började förövrigt med natural cycles denna månad och blev gravid på första försöket med det uppenbarligen.. lite galet :)
  • Imra

Idag är jag på bim -2 har testat sen bim -4 och fått svaga svaga plus med clearblue. Men dom blir ju inte starkare? Börjar tro att jag har fått spök på alla, även att jag har en stark känsla av att det tagit sig. Borde inte hcg:t höjts under dessa dagarna om det hade varit något? Eftersom jag sett ett mycket svagt plus på alla?

Bild från mitt test idag.

• evve88

Behöver nog inte oroa mig för spök längre :p BIM+1

Hoppas bara den lilla vill stanna i magen denna gången... !
  • Imra
    evve88 skrev 2017-10-12 07:05:52 följande:

Behöver nog inte oroa mig för spök längre :p BIM+1

Hoppas bara den lilla vill stanna i magen denna gången... !

Åh stort grattis! :D så himla roligt!

Hur långt innan bim började du testa? Fick du bara väldigt väldigt svaga plus till en början? Har nämligen fått väldigt svaga sen i tisdags.. :( bim -2 idag.
  • evve88
    Imra skrev 2017-10-12 07:12:05 följande:

Åh stort grattis! :D så himla roligt!

Hur långt innan bim började du testa? Fick du bara väldigt väldigt svaga plus till en början? Har nämligen fått väldigt svaga sen i tisdags.. :( bim -2 idag.

Tack!! :) testade i måndags första gången men har haft super super svaga test. Så ha is i magen!! Hade inte alls starkt BIM-2. Lycka till!!
  • Imra
    evve88 skrev 2017-10-12 08:11:58 följande:
    Tack!! :) testade i måndags första gången men har haft super super svaga test. Så ha is i magen!! Hade inte alls starkt BIM-2. Lycka till!!
    Åh tack! Nu gav du mig lite nytt hopp! :D
    Lycka till du också! :D
  • tjugofemton
    miranda94 skrev 2017-10-12 00:11:23 följande:

Väntar fortfarande ivrigt på ett plus, kunde ana på testet idag lite men vill vara 100.. så testar imorgon igen =) !

Hur går det för dig?

Okej spännande! Jag är bara på äl+7, BIM om en vecka ???? har tror dock inte att det tagit sig denna månad...
Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober