• sussjohansson

Vi som vill plussa i oktober

Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3 

• Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober
  • Jean89A
    Anonym (Lj) skrev 2017-09-30 18:53:56 följande:

Haha jag håller med dig fullständigt. Samma för mig:)

Jag ser Grattis
  • Atja

Åh vad många som får plus här! Så roligt, grattis till er!:) Jag har haft ÄL i helgen och har BIM 13 oktober,så nu är det bara att vänta.

Men jag hade en skitskum dröm inatt!! Drömde att det var någon som sa till mig att ägget hade blivit befruktat och jag fick även se på en bild på livmoderhalsen,där man "kunde se" att det hade skett en befruktning. Helt skumt! Nån annan som haft konstiga gravid drömmar som visat sig vara sanna?:))

• Daria111
    hoppar in här fick 2 dagar tidigare mensen än beräknad! ska ha äl runt 7/10 eller 8/10..
    bim den 21/10 eller 22/10 
  • AngelicaB
    Daria111 skrev 2017-10-02 16:40:58 följande:

hoppar in här fick 2 dagar tidigare mensen än beräknad! ska ha äl runt 7/10 eller 8/10..bim den 21/10 eller 22/10 

Vi har bim samtidigt! Spännande ????
  • Anonym (..)

Är det fler som stött på falska positiva test? Så tråkigt, har aldrig ens fått en linje förut och nu tror jag detta är falskt :(

• Daria111
    AngelicaB skrev 2017-10-02 17:54:53 följande:

Vi har bim samtidigt! Spännande ????

Ja verkligen spännande
  • AngelicaB
    Daria111 skrev 2017-10-02 19:23:51 följande:

Ja verkligen spännande

Kul att följa åt :) har du barn sen innan?
  • Daria111
    AngelicaB skrev 2017-10-02 19:28:12 följande:

Kul att följa åt :) har du barn sen innan?

Ja det har jag 4 :) minsta är 8 år och största 16år vi har försökt med 5 :e i två år snart

Du då ??
  • Jonassandra

Jag tror att du är pregg, ser ut att vara ett bra streck och det ör inte ofta om det ens kan inträffa som ett graviditetstest visar positivt trots att det ör negativt! Så jag säger grattis! När ska du ha mena?

• Jean89A
    Anonym (..) skrev 2017-10-02 19:17:14 följande:

Är det fler som stött på falska positiva test? Så tråkigt, har aldrig ens fått en linje förut och nu tror jag detta är falskt :(

Nej man kan inte få ett falskt positivt test
Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober