Vi som vill plussa i oktober
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Haha jag håller med dig fullständigt. Samma för mig:)
Åh vad många som får plus här! Så roligt, grattis till er!:) Jag har haft ÄL i helgen och har BIM 13 oktober,så nu är det bara att vänta.
Men jag hade en skitskum dröm inatt!! Drömde att det var någon som sa till mig att ägget hade blivit befruktat och jag fick även se på en bild på livmoderhalsen,där man "kunde se" att det hade skett en befruktning. Helt skumt! Nån annan som haft konstiga gravid drömmar som visat sig vara sanna?:))
hoppar in här fick 2 dagar tidigare mensen än beräknad! ska ha äl runt 7/10 eller 8/10..bim den 21/10 eller 22/10
Är det fler som stött på falska positiva test? Så tråkigt, har aldrig ens fått en linje förut och nu tror jag detta är falskt :(
Vi har bim samtidigt! Spännande ????
Ja verkligen spännande
Kul att följa åt :) har du barn sen innan?
Jag tror att du är pregg, ser ut att vara ett bra streck och det ör inte ofta om det ens kan inträffa som ett graviditetstest visar positivt trots att det ör negativt! Så jag säger grattis! När ska du ha mena?
Är det fler som stött på falska positiva test? Så tråkigt, har aldrig ens fått en linje förut och nu tror jag detta är falskt :(