• sussjohansson

Vi som vill plussa i oktober

Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3 

• Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober
  • Respan
    Milou3 skrev 2017-09-28 17:47:47 följande:

Jaaa :) åh är detta en turtråd?!:) hoppas hoppas

Hur långt efter äl?

Äl+9 så det är väldigt tidigt :D
  • Anonym (Lj)
    Jean89A skrev 2017-09-28 20:10:00 följande:

Men wow de va tidigt... nu blev ja ju sugen på att testa med men har ju inte beställt några sånna stickor.. o inte hinner ja få dom tills i morgon heller blää .. men grattis i alla fall

Ja, så tidigt att jag inte törs tro på det riktigt.

Åh håller tummarna för dig när det är dags ????
  • Fagelfri

Hej alla!

Lite kort: råkade ha oskyddat sex under ÄL i september men slutförde inte akten. Tänkte inte mer på det men efter en vecka fick jag något som kan varit en nidblödning (vilket jag alltid fått vid mina grav tidigare).

Då började jag nojja över graviditet (hade ju tänkt vänta ett halvår till innan verkstad :) ). Sen dess har jag haft lite "mensvärk". Men nu blöder jag lite varje dag, typ ett trosskydd om dagen. Grejen är att jah minns att bag blödde en vecka innan bim förra graviditeten också. Förväntad mens på söndag.

Så nu vet jag varken ut eller in! Nån som också blödit men hunnit få plus på Stickan? Nu när jag vant mig vid tanken blir jag ju ledsen om det är tomt där inne :( gahh frustration och inga "tidiga tester" hittar jag på Apoteket ????

• Milou3
    Fagelfri skrev 2017-09-29 10:55:28 följande:

Hej alla!

Lite kort: råkade ha oskyddat sex under ÄL i september men slutförde inte akten. Tänkte inte mer på det men efter en vecka fick jag något som kan varit en nidblödning (vilket jag alltid fått vid mina grav tidigare).

Då började jag nojja över graviditet (hade ju tänkt vänta ett halvår till innan verkstad :) ). Sen dess har jag haft lite "mensvärk". Men nu blöder jag lite varje dag, typ ett trosskydd om dagen. Grejen är att jah minns att bag blödde en vecka innan bim förra graviditeten också. Förväntad mens på söndag.

Så nu vet jag varken ut eller in! Nån som också blödit men hunnit få plus på Stickan? Nu när jag vant mig vid tanken blir jag ju ledsen om det är tomt där inne :( gahh frustration och inga "tidiga tester" hittar jag på Apoteket ????

Om du väntar mens nu på söndag så funkar det säkert att testa med ett CB digital! :) med de kan man testa upp mot 5 dagar innan. Likaså CB plus. Brukar finnas på de flesta apotek!
  • Fagelfri
    Milou3 skrev 2017-09-29 15:55:08 följande:

Om du väntar mens nu på söndag så funkar det säkert att testa med ett CB digital! :) med de kan man testa upp mot 5 dagar innan. Likaså CB plus. Brukar finnas på de flesta apotek!

Tack för tips! Så värdelöst men Apoteket hade bara RFSU vanliga test ???? Men min mens har diffat lite det sista så tänker jag testar imon å visar det neg kan jag testa igen en dag EFTER bim också. Kan inte riktigt riktigt bestämma vad jag hoppas mest på med en 1år4mån son hemma ???? Men man kan intw låta bli att drömma lite...
  • Jean89A
    Anonym (Lj) skrev 2017-09-29 08:07:42 följande:
    Ja, så tidigt att jag inte törs tro på det riktigt.

Åh håller tummarna för dig när det är dags ????
    3 oktober är bim beräknat. Men testade idag o såg ett väldigt svagt plus
  • ostbågen

Hej tjejer, har hållit mig borta härifrån ett tag pga stress över alla som plussar hit och dit. Men nu behöver jag er "experthjälp", skulle ha äl idag enligt NC men sedan blev den flyttad tills imorgon. Har testat under veckan och de senaste dagarna morgon och kväll. Men får inget positivt test (enligt mina ögon), testet längst ner på bilden är från ikväll och det över från imorse.

• ostbågen

Klantade mig och fick inte med bilden i förra inlägget. Obestämd Det testet från imorse (näst längst ner på bild) ser ju mest lovande ut men det är ju ändå inte solklart positivt.. ellerhur?
  • Anonym (Lj)
    Jean89A skrev 2017-09-29 20:19:28 följande:

3 oktober är bim beräknat. Men testade idag o såg ett väldigt svagt plus

Men åh vad kul! Grattis :)
Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober