• Jean89A

Vi som vill plussa i oktober

Hoppar in här ) ja har bim 3 oktober. Och detta är första försöket efter tagit ut spiralen. Enligt min beräkning har jag ägglossning nu och ja det känns med, ja kör inga ältest ja blir bara nervös och stressad av sånt. Men håller tummarna för att de ta sig på första försöket.

• Jean89A

De börja närma sig oktober hoppas vi är många som får ett + på Stickan ) undrar om ja vågar ta ett test i helgen typ på söndag då är ja bim - 2 fler som ska testa i helgen??

• Jean89A
    Anonym (Lj) skrev 2017-09-28 08:36:15 följande:

Hade ett rfsu test hemma, ett sånt testa tidigt test. Av någon anledning kunde jag inte hålla mig, så jag gjorde testet trots att det omöjligt borde ha visat positivt. Har ju långt kvar till BIM. Blev chockad när testet ändå visade positivt. Törs dock inte bli glad för det än, utan jag tänker vänta och se helt enkelt.

Men wow de va tidigt... nu blev ja ju sugen på att testa med men har ju inte beställt några sånna stickor.. o inte hinner ja få dom tills i morgon heller blää .. men grattis i alla fall
  • Jean89A

Hur kommer det sig att ja inte kan se bilderna ni lägger upp vill ju se :-O

• Jean89A
    Anonym (Lj) skrev 2017-09-29 08:07:42 följande:
    Ja, så tidigt att jag inte törs tro på det riktigt.

Åh håller tummarna för dig när det är dags ????
    3 oktober är bim beräknat. Men testade idag o såg ett väldigt svagt plus
  • Jean89A
    luciabarn skrev 2017-09-30 07:08:56 följande:

Hoppar in här.. hur sent kan man ha äl?! Jag började tempa med NC nu under september.. men den hittade ingen äl. Alla äl-test visade negativt. Igår, på cd 24 (!) kände jag ordentlig äl-värk.. gjorde ett äl-test som var så positivt det kan vara. Idag var tempen upp 0,4.. om den är uppe även imorgon så har jag förstått det som att äl blir bekräftat, dvs att ägget faktiskt släppt.

Men det är väl ändå inte helt vanligt att ha äl så sent i cykeln?! ????

Hur lång cyckel har du?? Men nog inte omöjligt ibland så spelar kroppen än ett spratt. Har du testat och känna på tappen och kolla sekretet ?? Ja tycker helt klart det är de bästa settet att känna o veta om man har ägglossning. Om tappen är framåttippad och öppen mjuk så är de bara att pippa på
  • Jean89A
    Anonym (Lj) skrev 2017-09-29 21:48:34 följande:
    Men åh vad kul! Grattis :)
    A tack våga inte redigt tro på att de är sant än så ska ta ett nytt test på tisdag o då kanske ja vågar tro på det haha liksom första försöket känns otroligt bara man inte får missfall så vågar inte ta ut för mycket förens ja mår piss haha
  • Jean89A
    Respan skrev 2017-09-28 21:11:25 följande:
    Äl+9 så det är väldigt tidigt :D
    Woho Grattis
  • Jean89A
    Anonym (..) skrev 2017-09-30 16:30:13 följande:

Ser ni något? Bim-4/-5 idag :)

Japp ja ser såg så ut på mitt igår som ja testade Grattis
  • Jean89A
    miajohanna skrev 2017-10-01 09:54:18 följande:

Tog ett graviditetstest imorse när jag gick upp, är 14 dagar sen min ägglossning. Ett svagt streck men ett streck är väl ett streck eller? :) vågar inte tro det riktigt så ska ta ett nytt test om ett par dagar igen!

Ett solklart plus ser jag grattis
  • Jean89A
    Anonym (Lj) skrev 2017-09-30 18:53:56 följande:

Haha jag håller med dig fullständigt. Samma för mig:)

Jag ser Grattis
  • Jean89A
    Anonym (..) skrev 2017-10-02 19:17:14 följande:

Är det fler som stött på falska positiva test? Så tråkigt, har aldrig ens fått en linje förut och nu tror jag detta är falskt :(

Nej man kan inte få ett falskt positivt test
  • Jean89A
    Anonym (..) skrev 2017-10-02 21:00:48 följande:

[quote=78065590][quote-nick]Jean89A skrev 2017-10-02 20:50:18 följande:[/quote-nick]Nej man kan inte få ett falskt positivt test [/quote

Tror man kan de för de var negativt dagen efter tyvärr :/

Men när testade du är det tidigt du testar så är det ju inte säkert de blir ett plus på Stickan!! Testa om några dagar i stället så håller vi tummar o tår för dig.
  • Jean89A
    MissTery skrev 2017-10-02 22:03:01 följande:

Igår kändes det som att brösten skulle sprängas och min sambo försökte trösta mig med att det kanske tagit sig och att det var därför det gjorde ont. Men jag kände på mig att det var mens på G. Så kom den imorse... Men hur stor är sannolikheten för att det tar sig på första försöket liksom? Nästa ägglossning är runt den 20/10, så vi får väl roa oss lite till då. ;)

Nä det är ju inte helt vanligt. Vi håller tummar o tår att de går bättre med andra försöket
  • Jean89A
    Anonym (Hoppas) skrev 2017-10-03 07:24:00 följande:

Hoppar oxå in här:) gjorde ett test igår em och ett nytt nu på morgonen. Är det två streck jag ser??

Japp ser två streck
  • Jean89A

Neg test idag på bim o de verkar som tant röd är på g... jaja ja trodde nästan att på fullaste allvar att de skulle tagit sig på första försöket,.. men nä sån tur har man ju inte så vi försöker få ett nytt plus nästa månad igen. Och grattis till er som lyckades o lycka till för er andra

• Jean89A
    Jonassandra skrev 2017-10-08 11:30:42 följande:

Stort grattis till er som plussat! Jag fick ju missfall den 11 september, nu väntar jag in antingen ett pluss eller mensen, men tappat helt koll på när mensen ska komma, vet man det säkert efter ett missfall? Vet att jag haft ägglossning då det syntes på sista kontrollen hos gyn! Någon som har erfarenhet? ????

Efter äl brukar de vara 2 veckor till bim
  • Jean89A

Ja trodde ja hade bim i början av nov. Men de va 31 oktober. Och ja trodde verkligen inte att ja hade lyckats denna gång tjing fick jag. Va tvungen att åka expre idag o köpa test o ta typ på en gång då mensen inte har kommit. Så bim +2 idag tog ett test som ja bara hade hållt mig att kissa 2 timmar. Så ska ta ett nytt test i morgon eller något så ja få lite starkare plus )

Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober