• sussjohansson

Vi som vill plussa i oktober

Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3 

• Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober
  • oONinniOo

Hoppar in här. Mensen kom i torsdags. Som vanligt ett svagt plus som bara blir svagare och mensen kommer.. Vore trevligt med ett plus som håller i sig. Försökt sen i januari med syskon till vår 4-åring. Har troligen ÄL runt 3-7 Oktober och sen BIM mellan 18-22 Oktober.

Försöker med syskon sen januari -17
  • Jooosen

Hoppar in här fast ja egentligen kanske behöver en paus härifrån. Skönt o ventilera sig men stress när folk plussar till höger o vänster. Mens i torsdags. Så nästa blir försök 7 med första barnet. Stressen om något kanske är fel. Inbillar mig det stenhårt.. hoppet sjunker för varje

Månad. Äl 6/10 bim 19/10. Lycka till allihopa!

Försöker med första barnet sen april 2017
  • vartjagängår

Efter två dagar med maxinalt utslag på monitorn är den idag tillbaka på hög. Nu hoppas vi att det blev någe i helgen! :)

• Jsundberg

Hoppar in här jag med. 6:e försöket nu Har äl 4 okt och bim 14 okt. Hoppas på plus! Har börjat äta C-vitamin, D-vitamin och folsyra. Något mer som är bra att äta? :)

• Atja

Hej! Hoppar in här!:)) Sambon har lessnat på att lyssna på mig och alla mina spekulationer.

ÄL nu i veckan, 29/9 och BIM 13 oktober.

4de försöket då vi har gått all in. Så är helt lugn inför detta försöket, man har liksom inte lika höga förhoppningar längre. Det som är nytt för mig detta försök är att jag inte kommer köra med några tester alls inför varken ÄL eller gravtester. Men äter massa olika kosttillskott :)

• Atja
    Jsundberg skrev 2017-09-26 09:59:37 följande:

Hoppar in här jag med. 6:e försöket nu Har äl 4 okt och bim 14 okt. Hoppas på plus! Har börjat äta C-vitamin, D-vitamin och folsyra. Något mer som är bra att äta? :)

Jag kör på. Folsyra,Rosenrot & Consive plus fertility.

Och en progesteronkräm :)

Vet inte om nått funkar men man hoppas ju :)
  • Jean89A

De börja närma sig oktober hoppas vi är många som får ett + på Stickan ) undrar om ja vågar ta ett test i helgen typ på söndag då är ja bim - 2 fler som ska testa i helgen??

Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober