Vi som vill plussa i oktober
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
De börja närma sig oktober hoppas vi är många som får ett + på Stickan ) undrar om ja vågar ta ett test i helgen typ på söndag då är ja bim - 2 fler som ska testa i helgen??
Har bim 2 okt. Men börjar känna av pms nu så hoppet sjönk en aning. Men ska försöka att inte tänka för mycket på det förrän det är dags för antingen mens eller test.
Hoppar också in här. Spännande att följa alla andras resa. Jag har bim 5 oktober och det är första försöket. Har inga jättestora förhoppningar att lyckas på första försöket, men man vet ju aldrig...
Hej igen alla hoppas verkligen vi träffade ägglossningen denna gången. Har cirka en vecka kvar till bim nu, håller tummarna för alla :)!
Hej! Hoppar in här!:)) Sambon har lessnat på att lyssna på mig och alla mina spekulationer.
ÄL nu i veckan, 29/9 och BIM 13 oktober.
4de försöket då vi har gått all in. Så är helt lugn inför detta försöket, man har liksom inte lika höga förhoppningar längre. Det som är nytt för mig detta försök är att jag inte kommer köra med några tester alls inför varken ÄL eller gravtester. Men äter massa olika kosttillskott :)
Hade ett rfsu test hemma, ett sånt testa tidigt test. Av någon anledning kunde jag inte hålla mig, så jag gjorde testet trots att det omöjligt borde ha visat positivt. Har ju långt kvar till BIM. Blev chockad när testet ändå visade positivt. Törs dock inte bli glad för det än, utan jag tänker vänta och se helt enkelt.
Hade ett rfsu test hemma, ett sånt testa tidigt test. Av någon anledning kunde jag inte hålla mig, så jag gjorde testet trots att det omöjligt borde ha visat positivt. Har ju långt kvar till BIM. Blev chockad när testet ändå visade positivt. Törs dock inte bli glad för det än, utan jag tänker vänta och se helt enkelt.
Hej :) Idag kom mensen efter uttag av kopparspiral förra veckan. Så snart den är över gör vi vårt första försök med första barnet. Spännande och lite läskigt :) Ägglossning runt den 13-14 oktober enligt appen Flo som jag loggat min mens i ett halvår tillbaka. Har varit väldigt regelbundet hela tiden så hoppas att det stämmer bara. Är ganska ny här fortfarande och inte så insatt i alla förkortningar.. BIM t.ex. vad är det och när beräknas jag ha det?