• sussjohansson

Vi som vill plussa i oktober

Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3 

• Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober
  • Lilja020710
    Jean89A skrev 2017-09-29 20:16:17 följande:

Ja vet inte om ni ser -4 idag )

Grattis:)
  • miajohanna

Tog ett graviditetstest imorse när jag gick upp, är 14 dagar sen min ägglossning. Ett svagt streck men ett streck är väl ett streck eller? :) vågar inte tro det riktigt så ska ta ett nytt test om ett par dagar igen!

• Lilja020710
    miajohanna skrev 2017-10-01 09:54:18 följande:

Tog ett graviditetstest imorse när jag gick upp, är 14 dagar sen min ägglossning. Ett svagt streck men ett streck är väl ett streck eller? :) vågar inte tro det riktigt så ska ta ett nytt test om ett par dagar igen!

Ja visst är det så grattis:)
  • miajohanna
    Lilja020710 skrev 2017-10-01 09:58:10 följande:
    Ja visst är det så grattis:)
    Tack :) känns overkligt..
  • Madicken91

Hej alla ???? Hoppas det e okej att jag hoppar in här! Har två barn födda 2013 & 2015 men hjälp va man glömmer fort haha. Jag hade ägglossning den 27/9 vi sexade den 26/9 & 27/9. Den 29/9 på förmiddagen fick jag ett högg på vänster sida av äggstockarna å den 30/9 på morgonen när jag skulle kissa hade jag ljus ljus rosa på pappret å sen inget mer. Idag har jag varit

• Madicken91

Det sista kom inte med haha! Idag har jag varit skit irriterad på allt å alla, haft ont i ena bröstet å allt smakar skit. Var även lite illamående direkt när jag vaknade å extremt trött. Känns så tidigt om det skulle vara graviditet men jag är även extremt känslig för hormoner så hoppas iaf.

• luciabarn
    Jean89A skrev 2017-09-30 12:09:55 följande:

Hur lång cyckel har du?? Men nog inte omöjligt ibland så spelar kroppen än ett spratt. Har du testat och känna på tappen och kolla sekretet ?? Ja tycker helt klart det är de bästa settet att känna o veta om man har ägglossning. Om tappen är framåttippad och öppen mjuk så är de bara att pippa på

Åh vad snällt av dig att svara! Jag har försökt mig på det där, men tycker det är så otroligt svårt att avgöra hur tappen känns :/ nu har dock natural cycles bekräftat att ägglossning faktiskt skedde i fredags. Har haft lätt mensvärk sen dess.. förstår inte alls :( min cykel har varierat 28-32 dagar sen jag slutade med ppiller i januari. Men förra månaden var den 36 dagar.. verkar bli runt 36 dagar även denna månad.
  • Jean89A
    miajohanna skrev 2017-10-01 09:54:18 följande:

Ett solklart plus ser jag grattis
Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober