• sussjohansson

Vi som vill plussa i oktober

Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3 

• Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober
  • Anonym (Je)

Aldrig någonsin så har det känts som om jag haft mens så länge som denna gång. Den tar ju aldrig slut! :D MEN! From ikväll börjar vi äntligen försöka på riktigt. Så spännande! <3

• vartjagängår
    Daria111 skrev 2017-10-04 14:43:00 följande:

Åh vad kul stort stort grattis!!! På vilken dag är du ? Innan BIM? Kram

Taaack! :) ÄL +10 var det så det är innan bim :)
  • MissTery
    Jean89A skrev 2017-10-03 06:20:18 följande:

Nä det är ju inte helt vanligt. Vi håller tummar o tår att de går bättre med andra försöket

Tack. :) Nu vill jag bara att mensen ska ta slut så vi kan börja på nästa försök. :p
  • Enmsik

Hej väntar på plus nu. Vad tror ni? Den ena bilden är redigerad den andra inte. Är det ett spökstreck eller ett riktigt "plus"? ????????

red

• Jsundberg

Hade mens 15-20/9

26 hade jag ägglossningssmärta, extrem (känner den väldigt tydligt då jag viker mig.)

Sen dess har jag varit varm (svettas på natten också) gått upp och kissat på nätterna vilket jag normalt inte gör. Fått kväljningar av minsta lilla (såg en mask på backen och höll på å spy) började gråta av glädje för sambon sa att han skulle byta torkare på bilen (gråter aldrig av sånt & han fixar med mina bilar jämt) och idag är min livmodertapp mjuk och vattniga genomskinliga flytningar (ursäkta infon) + ömma bröst och molvärk till och från hela tiden. Vad tror ni? :D Fått finnar också.. 

Någon som haft/har liknande och fått plus på stickan? Kan inte testa mig föräns måndag tyvärr.

• Lunalove

... och där kom tant röd, skall väl se det positiva med att det verkar som jag har koll på min cykel nu... :'(

Ni vet när man är sådär rastlös i kroppen och ingenting hjälper? Japp, dagligen!
  • Frankie0911

Hoppar in här. Har två barn och hoppas på nr tre. Fick mf 21 juli i vecka 5+6. plussade i 5 veckor efter det och hade en massa mellanblödningar. Nu i tisdags hade jag högsta stegringen på äl-test så hoppas det blir ett plus denna månaden. Dock öm och hugger i livmordern/äggstockarna. och blodprover jag tog i början av sep tyder på hypotyreos men hopp finns det ändå.

• Milou3
    Madicken91 skrev 2017-10-06 16:41:39 följande:

Hjääääälp!! Vågar jag tro på det svaga strecket?

Självklart vågar du det! grattis :)
  • Madicken91
    Milou3 skrev 2017-10-06 17:49:12 följande:

Självklart vågar du det! grattis :)

Men Gud så overkligt att jag ska bli tre barns morsa shit haha :D
Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober