Inlägg från: Anonym (Lj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lj)

Vi som vill plussa i oktober

Hoppar också in här. Spännande att följa alla andras resa. Jag har bim 5 oktober och det är första försöket. Har inga jättestora förhoppningar att lyckas på första försöket, men man vet ju aldrig...

• Anonym (Lj)

Hade ett rfsu test hemma, ett sånt testa tidigt test. Av någon anledning kunde jag inte hålla mig, så jag gjorde testet trots att det omöjligt borde ha visat positivt. Har ju långt kvar till BIM. Blev chockad när testet ändå visade positivt. Törs dock inte bli glad för det än, utan jag tänker vänta och se helt enkelt.

• Anonym (Lj)
    Milou3 skrev 2017-09-28 10:57:18 följande:

Wow grattis! Hur många dagar efter äl?

Tack! :) törs inte riktigt tro på det än dock. Min beräknade äl var den 21 september, men jag måste ju ha haft äl några dagar tidigare än så om testet visar positivt nu.
  • Anonym (Lj)
    Fröken92 skrev 2017-09-28 10:41:42 följande:

Solklart pluss! Du kanske hade ÄL tidigare? Få gånger det syns en vecka innan!

Ja jag måste ha haft det tidigare än beräknat.
  • Anonym (Lj)
    Jean89A skrev 2017-09-28 20:10:00 följande:

Men wow de va tidigt... nu blev ja ju sugen på att testa med men har ju inte beställt några sånna stickor.. o inte hinner ja få dom tills i morgon heller blää .. men grattis i alla fall

Ja, så tidigt att jag inte törs tro på det riktigt.

Åh håller tummarna för dig när det är dags ????
  • Anonym (Lj)
    Jean89A skrev 2017-09-29 20:19:28 följande:

3 oktober är bim beräknat. Men testade idag o såg ett väldigt svagt plus

Men åh vad kul! Grattis :)
  • Anonym (Lj)
    Respan skrev 2017-09-29 22:08:38 följande:

Mitt var positivt :D

Stort grattis!! :)
  • Anonym (Lj)
    Jean89A skrev 2017-09-30 12:12:19 följande:

A tack våga inte redigt tro på att de är sant än så ska ta ett nytt test på tisdag o då kanske ja vågar tro på det haha liksom första försöket känns otroligt bara man inte får missfall så vågar inte ta ut för mycket förens ja mår piss haha

Haha jag håller med dig fullständigt. Samma för mig:)
Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober