• emizz

Vi som vill plussa i oktober

Imra skrev 2017-09-30 10:15:40 följande:

Har använt mig av äl test denna månaden. Har enligt min app äl imorgon söndag men fick positivt test idag, tror jag. ;)

Men min fråga är, när man får positivt äl test betyder det att man har äl idag eller betyder det att man har äl dom närmsta dagarna?

Lägger upp bild på mina äl test.

Ägget släpper 24-48 h efter positivt test :)
    Ehliaz-09 Alice-11
  • emizz

Här dök fröken röd upp, stannar kvar i tråden då nästa BIM blir 30/10 :) nya tag

Ehliaz-09 Alice-11
  • emizz
    vickanj82 skrev 2017-10-07 07:03:15 följande:

Denna månad har vi inte aktivt försökt. Jag har inte tagit Äl test och försöker att inte tänka så mycket. Vad tror ni om chanserna ändå? Efter mens den 24.e sept. Vet inte exakt Äl men vet att den är slut nu då flytningarna är slut sedan ca 3 dagar. Hjärta=sex

Absolut finns det en chans!! Skrattande
    Ehliaz-09 Alice-11
  • emizz
    Fröken92 skrev 2017-10-08 09:12:29 följande:

BIM idag!

Grattis!!Glad
    Ehliaz-09 Alice-11
  • emizz
    malikan skrev 2017-10-09 20:49:25 följande:

Bläää, plussade igår ju och började blöda på natten och blöder fortfarande... Blev dessutom inbeordrad på jobbet så nu ska jag sitta här till 12 imorgon med ett antagligen pågående missfall :(

Nej va tråkigt!! Jobbade kväll också när jag fick mitt missfall :( det va kämpigt man ville bara hem...hoppas det bästa för dig. Styrkekramar!!
    Ehliaz-09 Alice-11
  • emizz

Stort grattis allihopa till era plus här väntas ÄL tider...någon mer här inne som kommer ha BIM i slutet av månaden??

Ehliaz-09 Alice-11
  • emizz
    Anonym (Mia) skrev 2017-10-16 13:38:49 följande:

Då har vi nästan samma! Håller tummarna för oss båda:)

Vad roligt med någon som har nästan samma :) tror jag har haft ägglossning i helgen så nu är det bara att vänta och se, håller också tummarna för oss båda
    Ehliaz-09 Alice-11
  • emizz
    Tre2018 skrev 2017-10-26 20:48:33 följande:

Jag plussade idag på Bim+10 har haft svaga svaga streck på babyplans tester tidigare men negativt på alla andra även testa tidigt. Idag var babyplans starkare så i eftermiddags testade jag med cb early ( ska inte bli ett + vid positivt utan bara ett streck, vid negativt är vänstra rutan tom ) så det går att plussa sent :)

Åh grattis
    Ehliaz-09 Alice-11
  • emizz

Fick ikväll ljusrosa på pappret när jag torkade mig och ska egentligen inte ha mens förrän i början på nästa vecka, får se hur de varit under natten imorgon bitti.

Ehliaz-09 Alice-11
Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober