Vi som vill plussa i oktober
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Har ca BIM 18.e okt. Alltså om en vecka. Ville så gärna ta ett test idag men glömde ;) . Egentligen borde jag ju vänta längre. Vad tror ni är det alldeles för tidigt??
Stort grattis alla som plussat. Blir sugen på att testa fastän det är bim-3 ????.
Känner mog mycket mer ivrig denna gång jämfört med när jag väntade sonen. Då testade jag 1 vecka efter bim! Fattar inte hur jag kunde ha sådant tålamod då haha
Hej!!
Hoppar gärna in här. Har hållt mig utanför BIM-trådarna då de har en tendens att bli så långa ;) Men nu har jag läst ikapp lite!
Jag har BIM den 20/10. Fick missfall i v.7 i Augusti och mens som vanligt i September. Hoppades på att bli gravid på en gång men nu i efterhand så känns det rätt skönt att det gick en cykel iallafall. Hoppas på att det tagit sig denna månad :)
Har ca BIM 18.e okt. Alltså om en vecka. Ville så gärna ta ett test idag men glömde ;) . Egentligen borde jag ju vänta längre. Vad tror ni är det alldeles för tidigt??
Stort grattis till er som plussat ?
Själv blir jag galen snart bim+11 och negativa test. Inga som helst sympton på att mensen är påväg . Aldrig varit såhär sen, någon som vet någon eller själv har plussat väldigt sent någon gång ? Behöver lite hopp känner jag.. : (
Bm tycker jag ska avvakta Bara, bad om ett blodprov med de gjorde dom minsann inte fick jag höra.
Kan tillägga att jag har sköldkörtelproblem och äter levaxin för de. Inbillar mig att man kanske därför kan vara låghormonare och plussa sent ?
Stort grattis till er som plussat ?
Själv blir jag galen snart bim+11 och negativa test. Inga som helst sympton på att mensen är påväg . Aldrig varit såhär sen, någon som vet någon eller själv har plussat väldigt sent någon gång ? Behöver lite hopp känner jag.. : (
Bm tycker jag ska avvakta Bara, bad om ett blodprov med de gjorde dom minsann inte fick jag höra.
Kan tillägga att jag har sköldkörtelproblem och äter levaxin för de. Inbillar mig att man kanske därför kan vara låghormonare och plussa sent ?
Jag tog ett clearblue digital imorse som visade gravid 1-2.. så nu vet jag till 100%. Önskar alla er andra superduper lycka till! Hoppas ni får era plus snart också :)
Hur tidigt testat ni? Är på nim-3 idag och fick negativt på testa tidigt på cb. Tänker att det är kört...borde inte de tidiga testen från cb visa utslag om en är gravid på bim-3?
Visaa plusar ju från äl+ 7.