Vi som vill plussa i oktober
Hej hörni , jag och sambon hoppas också på plus. Är på bim+9 nu men negativa tester och ingen mens i sikte. Någon här eller känner ni någon som pussat sent ? Läst att vissa kvinnor pussat så sent som i v 7 : o !!
Hej hörni , jag och sambon hoppas också på plus. Är på bim+9 nu men negativa tester och ingen mens i sikte. Någon här eller känner ni någon som pussat sent ? Läst att vissa kvinnor pussat så sent som i v 7 : o !!
Stort grattis till er som plussat ?
Själv blir jag galen snart bim+11 och negativa test. Inga som helst sympton på att mensen är påväg . Aldrig varit såhär sen, någon som vet någon eller själv har plussat väldigt sent någon gång ? Behöver lite hopp känner jag.. : (
Bm tycker jag ska avvakta Bara, bad om ett blodprov med de gjorde dom minsann inte fick jag höra.
Kan tillägga att jag har sköldkörtelproblem och äter levaxin för de. Inbillar mig att man kanske därför kan vara låghormonare och plussa sent ?
Jag verkar vara låghormonare så därav att de dröjde :)
Plussade förra veckan och la ut bild här , va så glad då vi försökt i 1 år. I tisdags var jag på hälsosamtalet hos bm och när jag kommer på jobbet en timme efteråt så bara hugger de till i rygg och mage och jag känner hur jag börjar blöda.. åker upp akut på gyn och där fastställer dom via vaginalt ultraljud att jag har ett pågående missfall ( v7+1 ) så otroligt ledsen och totalt förstörd åker jag där ifrån och är tvungen att släppa bomben för sambon när han kom hem på lunch :(
Nu vill jag bara blöda klart och hamna i fas känslomässigt och kroppsligt så vi kan försöka igen :(
Grattis till alla er som plussat : )