• sussjohansson

Vi som vill plussa i oktober

Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3 

• Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober
  • Anonym (S)
    vickanj82 skrev 2017-10-12 22:28:32 följande:

Tog inga Äl test denna månad så vet inte när äl var. Men tror iaf för 1 vecka sen då jag hade flytningar. Ska ta test imorgon kan inte hålla mig.

Spännande! Fundersr jag med på testa.. tog inte helleräl test denna veckan.. och tror vi typ hade sex 3-4dagar innan och 1-2 dagar efter.. och känner inget.men nyfiken är man ju.. känner du något?
  • zebra

Hej alla,

Det är bim-2 och jag är helt skakig efter att ha testat med cb digital och det visade gravid!

Jag har misstänkt det hela tiden sedan bröstvårtorna började ömma vid äl+5! Igår kväll stekte jag ägg till lillen och jag kände att jag nästan blev illamående och ville hålla för näsan. Då skojade min man om att jag måste va gravid då!

:)
  • emizz

Stort grattis allihopa till era plus här väntas ÄL tider...någon mer här inne som kommer ha BIM i slutet av månaden??

Ehliaz-09 Alice-11
  • 1213
    zebra skrev 2017-10-13 05:34:18 följande:

Hej alla,

Det är bim-2 och jag är helt skakig efter att ha testat med cb digital och det visade gravid!

Jag har misstänkt det hela tiden sedan bröstvårtorna började ömma vid äl+5! Igår kväll stekte jag ägg till lillen och jag kände att jag nästan blev illamående och ville hålla för näsan. Då skojade min man om att jag måste va gravid då!

Åh grattis! Jag är har också haft ömma bröstvårtor sen äl+5. Är på äl+7 idag. Hoppas det är ett gott tecken även för mig :D
  • fyrapunktnoll
    zebra skrev 2017-10-13 05:34:18 följande:

Hej alla,

Stort stort Grattis! Vilken lycka!

Jag är på bim-2 idag. Cb rätt visade ett supersvagt streck medan digital sa ej gravid.
  • zebra
    1213 skrev 2017-10-13 06:40:56 följande:

Åh grattis! Jag är har också haft ömma bröstvårtor sen äl+5. Är på äl+7 idag. Hoppas det är ett gott tecken även för mig :D

Tack! :D Ja hoppas det! Jag vet inte om det berodde på hormonerna men jag har också känt mig extra vacker (har sjukt låg självkänsla annars). På senste dagarna har jag haft extra doftsensationer på både goda och äckliga dofter. Håller tummarna för dig!
  • zebra
    fyrapunktnoll skrev 2017-10-13 06:41:05 följande:

Stort stort Grattis! Vilken lycka!

Jag är på bim-2 idag. Cb rätt visade ett supersvagt streck medan digital sa ej gravid.

Tack! I mina föregående graviditeter testade jag negativt på bim men 3 dagar senare så blev det positivt iaf. Sedan står det att "endast" 97% av graviditeterna detekteras på bim-2. Man kanske inte ger upp hoppet än :)
  • vickanj82

Vi har inte aktivt försökt denna månad. Skulle ta det lugnt.

Bim-6

Känns så konstigt. Inga direkta symptom då jag inte trodde det skulle bli. Förutom som ett litet tryck i mitten längst ner i tjej magen i några dagar. Och igår stack det en del. Ska ta digitalt om en vecka tänkte jag.

• Daria111
    vickanj82 skrev 2017-10-13 08:35:40 följande:

Bim-6

Känns så konstigt. Inga direkta symptom då jag inte trodde det skulle bli. Förutom som ett litet tryck i mitten längst ner i tjej magen i några dagar. Och igår stack det en del. Ska ta digitalt om en vecka tänkte jag.

Wow grattis det ser ut att du är gravid
  • vickanj82

Bim-6

Anonym (S) skrev 2017-10-13 00:34:37 följande:

Spännande! Fundersr jag med på testa.. tog inte helleräl test denna veckan.. och tror vi typ hade sex 3-4dagar innan och 1-2 dagar efter.. och känner inget.men nyfiken är man ju.. känner du något?

Dom jag skrev vid bilden. Egentligen inte känt någonting. Förväntade mig att känna massa ha ha. Men det är ju egentligen fortfarande tidigt för kroppen. När ska du testa?
Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober