Vi som vill plussa i oktober
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Tog inga Äl test denna månad så vet inte när äl var. Men tror iaf för 1 vecka sen då jag hade flytningar. Ska ta test imorgon kan inte hålla mig.
Hej alla,
Det är bim-2 och jag är helt skakig efter att ha testat med cb digital och det visade gravid!
Jag har misstänkt det hela tiden sedan bröstvårtorna började ömma vid äl+5! Igår kväll stekte jag ägg till lillen och jag kände att jag nästan blev illamående och ville hålla för näsan. Då skojade min man om att jag måste va gravid då!
Stort grattis allihopa till era plus här väntas ÄL tider...någon mer här inne som kommer ha BIM i slutet av månaden??
Hej alla,
Det är bim-2 och jag är helt skakig efter att ha testat med cb digital och det visade gravid!
Jag har misstänkt det hela tiden sedan bröstvårtorna började ömma vid äl+5! Igår kväll stekte jag ägg till lillen och jag kände att jag nästan blev illamående och ville hålla för näsan. Då skojade min man om att jag måste va gravid då!
Hej alla,
Åh grattis! Jag är har också haft ömma bröstvårtor sen äl+5. Är på äl+7 idag. Hoppas det är ett gott tecken även för mig :D
Stort stort Grattis! Vilken lycka!
Jag är på bim-2 idag. Cb rätt visade ett supersvagt streck medan digital sa ej gravid.
Vi har inte aktivt försökt denna månad. Skulle ta det lugnt.
Bim-6
Känns så konstigt. Inga direkta symptom då jag inte trodde det skulle bli. Förutom som ett litet tryck i mitten längst ner i tjej magen i några dagar. Och igår stack det en del. Ska ta digitalt om en vecka tänkte jag.
Bim-6
Känns så konstigt. Inga direkta symptom då jag inte trodde det skulle bli. Förutom som ett litet tryck i mitten längst ner i tjej magen i några dagar. Och igår stack det en del. Ska ta digitalt om en vecka tänkte jag.
Bim-6
Spännande! Fundersr jag med på testa.. tog inte helleräl test denna veckan.. och tror vi typ hade sex 3-4dagar innan och 1-2 dagar efter.. och känner inget.men nyfiken är man ju.. känner du något?