Inlägg från: hoppaspåbebis2018 |Visa alla inlägg
  • hoppaspåbebis2018

Vi som vill plussa i oktober

Hej! Vi har också börjat med bebisverkstad och är idag på bim -2 enligt min p-Tracker app. Har lite oregelbunden menscykel 30-45 dagar. Har 2 barn sedan tidigare födda 2012 och 2014. Ska ta gravtest imorgonbitti hade jag tänkt. Känner mig tyvärr inte gravid.. enda symtomet är så fall att jag är mer kissig. Psykiskt känns det tyvärr som att mensen är på g.

Lika spännande varje gång!

• hoppaspåbebis2018

Första gången jAg testar med clearblue digital plus/minus. Är detta ett plus???? Frustrerande! Lust att klaga till clearblue.. köper ju digitalt för att slippa tveka!

• hoppaspåbebis2018
    vickanj82 skrev 2017-10-15 07:30:11 följande:

Jag tror tyvärr det där är ett minus. Men kan inget om dom testen. Har du tagit andra test? När har du Bim?

Bim -1! ja, jag har läst runt och det verkar vara 100% negativt. tycker dock det är dumt att konturerna av ett plus finns med när man alltid fått höra "ett plus är alltid ett plus".. ska köpa ett annat test i veckan (om inte mensen hinner komma innan dess)
  • hoppaspåbebis2018
    kna1 skrev 2017-10-22 18:12:10 följande:

Konstigt att så många ändå går över tiden för BIM när man faktiskt försöker med barn :(

Jaa det är såå störigt för man har ju ett liiiitet hopp kvar enda fram till mensen kommer.... tänkt ta ett test till på fredag om inget händer
  • hoppaspåbebis2018

Bim + 10 negativt test.. har börjat fokusera på annat senaste veckan då jag tror man kan stressa upp sig och tom påverka cykeln. Jag har istället börja tänka på kost och motion senaste veckan. Det håller mig positiv och minskar orostankar

Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober