• sussjohansson

Vi som vill plussa i oktober

Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3 

• Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober
  • saijda
    tiiitti skrev 2017-10-19 17:25:59 följande:

Förra gången jag va gravid kom de en liten blödning som va ljusrosa när man torkade sig på pappret. Varade nån dag

Okej får hålla tummarna då att det är nidationsblödning :0
  • kna1
    charlottahofh skrev 2017-10-19 17:12:30 följande:

ska inte vara nått horisontellt streck på detta test :)

Men då vågar jag nog säga Grattis! De va ju ett streck där!
  • 1213

Är det vanligt att må illa efter varje måltid när man är gravid? Varit så hela dagen för mig. När jag ätit mat så mår jag riktigt illa, nästan så jag vill spy och sen lägger det sig efter 30 minuter. Är på BIM-3

• kna1

Hur går det för er allihopa? Någon som plussat eller fått mens?

Jag är på cykeldag 37 imorgon, fortfarande ingen mens och neg test idag på morgonen.. Fortsätter vänta men börjar bli otålig! Antingen får ju testen visa något tkr jag annars vill jag gärna ha mens så man kan börja försöka igen!

• Teady111
    1213 skrev 2017-10-19 19:39:40 följande:

Är det vanligt att må illa efter varje måltid när man är gravid? Varit så hela dagen för mig. När jag ätit mat så mår jag riktigt illa, nästan så jag vill spy och sen lägger det sig efter 30 minuter. Är på BIM-3

Exakt så var det för mig innan bim. Jag var gravid :)
  • 1213
    Teady111 skrev 2017-10-19 22:24:11 följande:

Exakt så var det för mig innan bim. Jag var gravid :)

Åh vad spännande! Vilken dag plussade du på? Jag fick ju negativt test idag på BIM-3 men hoppas att det är positivt i helgen!
  • Teady111
    1213 skrev 2017-10-19 22:45:45 följande:

Åh vad spännande! Vilken dag plussade du på? Jag fick ju negativt test idag på BIM-3 men hoppas att det är positivt i helgen!

Plussade på bim -4, men är också höghormonare . .

Håller tummarna att du får plus i helgen!!
  • Jooosen

Ni kloka: har alltid regelbunden mens. Skulle kommit igår. Misstänker dock att ja inte hade äl denna månad för ja kände inget! Får man mens ändå utan äl? Eller hoppar den över denna mens??

Försöker med första barnet sen april 2017
  • Milou3
    Jooosen skrev 2017-10-20 07:32:44 följande:

Ni kloka: har alltid regelbunden mens. Skulle kommit igår. Misstänker dock att ja inte hade äl denna månad för ja kände inget! Får man mens ändå utan äl? Eller hoppar den över denna mens??

Den kommer ändå. Kanske lite senare och mindre i mängd.
  • Jooosen
    Milou3 skrev 2017-10-20 07:34:33 följande:

Den kommer ändå. Kanske lite senare och mindre i mängd.

Tack!! Fan att kroppen ska jävlas. Är säker på att ja inte e gravid... vågar ej ta test pga besvikelse
    Försöker med första barnet sen april 2017
Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober