Vi som vill plussa i oktober
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Förra gången jag va gravid kom de en liten blödning som va ljusrosa när man torkade sig på pappret. Varade nån dag
ska inte vara nått horisontellt streck på detta test :)
Är det vanligt att må illa efter varje måltid när man är gravid? Varit så hela dagen för mig. När jag ätit mat så mår jag riktigt illa, nästan så jag vill spy och sen lägger det sig efter 30 minuter. Är på BIM-3
Hur går det för er allihopa? Någon som plussat eller fått mens?
Jag är på cykeldag 37 imorgon, fortfarande ingen mens och neg test idag på morgonen.. Fortsätter vänta men börjar bli otålig! Antingen får ju testen visa något tkr jag annars vill jag gärna ha mens så man kan börja försöka igen!
Är det vanligt att må illa efter varje måltid när man är gravid? Varit så hela dagen för mig. När jag ätit mat så mår jag riktigt illa, nästan så jag vill spy och sen lägger det sig efter 30 minuter. Är på BIM-3
Exakt så var det för mig innan bim. Jag var gravid :)
Åh vad spännande! Vilken dag plussade du på? Jag fick ju negativt test idag på BIM-3 men hoppas att det är positivt i helgen!
Ni kloka: har alltid regelbunden mens. Skulle kommit igår. Misstänker dock att ja inte hade äl denna månad för ja kände inget! Får man mens ändå utan äl? Eller hoppar den över denna mens??
Ni kloka: har alltid regelbunden mens. Skulle kommit igår. Misstänker dock att ja inte hade äl denna månad för ja kände inget! Får man mens ändå utan äl? Eller hoppar den över denna mens??
Den kommer ändå. Kanske lite senare och mindre i mängd.