Vi som vill plussa i oktober
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Nää de tror jag inte eftersom gravtestet är helt blankt, kan inte ens med fantasi få dit ett sträck till.....
Väldigt märkligt min ?mens? eller vad det var slutade helt plötsligt och det har varit ljusrosa typ.
Vet ju inte om jag har haft så innan, kanske är ägget som fäste eller hur mycket brukar man blöda då? :0
Väldigt märkligt min ?mens? eller vad det var slutade helt plötsligt och det har varit ljusrosa typ.
Vet ju inte om jag har haft så innan, kanske är ägget som fäste eller hur mycket brukar man blöda då? :0
Vad tror ni om detta? är det ett tidigt plus eller ett spökstreck? hade ägglossning för 11 dagar sedan, gjorde ett clearblue early i förrgår och då var det helt vitt, idag så ser jag ett streck men har läst att många fått spökstreck med detta testet, vad tror ni..?
Jag hoppar också in här :)
Vi är på fjärde försöket nu. Är ny här på fl, känns så skönt att prata med andra i samma sits och man kan ventilera lite med andra som faktiskt förstår barnlängtan "ler"
Hoppar in här! Första försöket med andra barnet. Bim-8 idag, tiden går så långsamt!
Oj vart ska jag börja? :)
Kör stickor varje månad. Försöker leva sunt och pricka in varje månad men än sålänge har det inte blivit något plus.
Varje månad mellan Äl och mens är dock tufft då man jobbar inom djursjukvården med både röntgen och div mediciner, formaldehyd ocj annat spännande.
Känns jobbigt att hela tiden bortförklara varför man inte kan gör olika saker till sina kollegor. Vill ju inte ta risker ifallifall det blivit något i magen..
Man kan väl blöda när ägget fäster, det kallas nidblödning tror jag? Ägget brukar väl fästa en eller två veckor efter ÄL? Eller? Har dålig koll på de. Men vi hoppas att det inte var mens! Har du gjort något test? :)
Åh tack det hoppas jag och min man med! Jag har hört om det men hur mycket brukar man typ blöda då vet du det kanske? :o
Får googla lite om just nidationsblödning.
Inga test i brevlådan idag :( Jag får gå till apoteket imorgon på förmiddagen ifall testerna inte har kommit än och om inte det har blivit så kallad ?mensblödning? tills dess. :o