• tiiitti

Vi som vill plussa i oktober

Hoppar in här. Tog ut min spiral den 25/9. Fick mens den 27/9. Har ingen jättebra koll på när ÄL va men enligt app den 11/10. Har haft jättemycket gravidsymtom de senaste dagarna, men känns ju lite väl tidigt att ha det redan?
    BIM den 25/10

• tiiitti

Tänkte göra något dumt och testa imorn på BIM-6
    Har så mycket symtom, så är jag inte gravid så har jag världens konstigaste kropp.

Vad har ni för symtom ?

• tiiitti
    saijda skrev 2017-10-18 06:06:02 följande:

[quote=78110012][quote-nick]tiiitti skrev 2017-10-17 21:53:51 följande:[/quote-nick]Tänkte göra något dumt och testa imorn på BIM-6

Har så mycket symtom, så är jag inte gravid så har jag världens konstigaste kropp.

Vad har ni för symtom ?[/quote

Mina symtom är illamående, känslan av att jag behöver spy/sura uppstötningar, liknande molvärk, brännande känsla i båda äggstockarna (varierande ibland mer i den ena och tvärtom) samt ont i ländryggen. Och brösten är svullna och ömma samt bröstvårtorna är hårda. Spänner i brösten också.

BIM idag men ingen mens i sikte ännu. Hoppas innerligt att det är ett litet frö i magen :o

Samma symtom som mig då.
    molande känslan som mensvärk är starkast. Och jag som aldrig har mensvärk i vanlig fall. Nu har jag haft det i tre dagar och är en vecka innan BIM. Känns som det borde va något..

Testade imorse men visade såklart negativt på BIM-6
  • tiiitti
    saijda skrev 2017-10-18 09:23:12 följande:
    Jag har haft så till och från i över en vecka med molvärk, egentligen från den ägglossningstiden. Kommer ihåg från innan jag började med hormonella preventivmedel att jag inte hade ont innan utan precis när mensen började.

Jag håller tummarna hårt för oss båda! Vet inte om jag ska beställa test på nätet eller gå till apoteket? :o
    Ja hoppas verkligen. Om du har BIM idag borde du väl kunna testa nu? Spännande!
    Beställer du på nätet tar det ju 2-3 dagar innan testen kommer.

Själv får jag försöka vänta nu...
  • tiiitti
    saijda skrev 2017-10-18 09:58:10 följande:

Ah men har inget test hemma för vågade inte köpa ifall kroppen lurade mig :( ska se om jag hinner göra det innan jag börjar mitt kvällspass. Annars får jag beställa på nätet och vänta. Någon sida du rekommenderar? :)

Väntan är seriöst jobbigast (förutom mensen då) :(

Vi får peppa varandra och hålla tummarna hårt!

Nyfiken på om du köpte test?

Ja jag håller också tummarna hårt för oss :)
  • tiiitti
    saijda skrev 2017-10-19 17:22:25 följande:

Åh tack det hoppas jag och min man med! Jag har hört om det men hur mycket brukar man typ blöda då vet du det kanske? :o

Får googla lite om just nidationsblödning.

Inga test i brevlådan idag :( Jag får gå till apoteket imorgon på förmiddagen ifall testerna inte har kommit än och om inte det har blivit så kallad ?mensblödning? tills dess. :o

Förra gången jag va gravid kom de en liten blödning som va ljusrosa när man torkade sig på pappret. Varade nån dag
  • tiiitti

Negativt idag på BIM -4 men känner mig fortfarande jättegravid. Har billiga stickor från gravidstickan. Borde kanske satsa på ett annat alternativ

• tiiitti
    Milou3 skrev 2017-10-24 19:03:34 följande:

Varför har du misstänkt det? Vilka "symptom" har du haft?

Jättemycket molvärk redan 4-5 dagar efter ÄL, som hållt i sig sen dess.

Sen började jag må illa för 2-3 dagar sen. Och en konstig/ovanlig känsla i kroppen, ungefär som när man ha feber
  • tiiitti
    kna1 skrev 2017-10-24 19:21:44 följande:

Grattis!! När i cykeln plussade du? :D

Själv är jag på BIM + 6 .. Inge mens och inge plus..

Tack :) är på BIM -1 idag. Fick positivt på CB men negativt på stickor från gradvidkollen, så använd inte billiga stickor

hoppas plusset kommer snart
Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober