• Queva

Vi som vill plussa i oktober

Hoppar in här då.. bim i morgon men typ 20 test och så blankt det kan bli.. nästa äl jag utomlands.. som tur var blev mannen sjukskriven och följer med.. men mina barn och släkt är där så ja.. hur stor chans att få till något vet jag inte.. men kan i alla fall ta ett glas vin till maten..

det blir tredje försöket.. andra med äl tester.

Alltid blivit gravid innan av nån tittar på mig.. så detta är så frustrerande!! Nån som vet om ärrbildningar på livmodertappen kan göra det svårare?

Hur länge har ni försökt?

• Queva
    Mikeybe skrev 2017-09-17 13:00:03 följande:

Hej! Jag har bim den 1/10. Har äl idag (eller igår) har försökt i 2 år och har 2 missfall bakom mig. Började med progrsteronkräm idag:) får se om det för nån nytta!

Hur funkar sådan kräm?
  • Queva
    malikan skrev 2017-10-09 20:49:25 följande:

Bläää, plussade igår ju och började blöda på natten och blöder fortfarande... Blev dessutom inbeordrad på jobbet så nu ska jag sitta här till 12 imorgon med ett antagligen pågående missfall :(

Nej vad tråkigt :(((
  • Queva

Bim -5 idag och så blankt det kan bli.. även tagit äl tester men bara svaga sträck så.. Antar det inte blivit denna månaden heller. :(

• Queva

Äl testar ska ju sträcket vara starkare än kontrollsträcket?

• Queva
    tjugofemton skrev 2017-10-15 20:51:56 följande:

Fortfarande positivt ägglossningstest.... gravid eller ägglossning?!

Har rikligt med flytningar, ömma bröst och mensvärk. Dock osäker på BIM. Tog ut spiralen i början på september och den cykeln var 21 dagar. BIM-4 idag vid en cykel på 21 dagar.

Kan vara gravid.. eller typ äl? Tänker 21dagar är ej vanligt och rätt kort.. 26-30 så kanske din kropp anpassar sig? Gjort gravtest?
  • Queva
    tiiitti skrev 2017-10-17 21:53:51 följande:

Tänkte göra något dumt och testa imorn på BIM-6

Har så mycket symtom, så är jag inte gravid så har jag världens konstigaste kropp.

Vad har ni för symtom ?

Inte så mkt alls.. lite hugg i stället för molande värk. Kan klämma ut lite mjölk (!!) men det kunde jag förra månaden med.
  • Queva
    kna1 skrev 2017-10-18 06:57:33 följande:

Tog ett test imorse BIM + 1 idag.. La till bilden. Det är ju toknegativt? :/

Får invänta mensen och köra på nästa månad helt enkelt

Hoppas de ändras! Att bägger en av dom 1%som får plus senare!
  • Queva

Ååå bara blankt :'(

Vad är de som tar sådan tid för kroppen?!

Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober