• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Snuskråttan) skrev 2019-07-24 08:51:23 följande:

Oj, där ligger man i lä. Råttan måste sätta fart ;)

Det ramlar på rätt fort när man som jag efter en separation tog steget in i swingersvärlden och haft en passion för gangbang. Som mest 24 killar på en kväll och då var 20 nya bekantskaper. Ligger dock långt efter en bekant som jag brukar vara wingman åt, hennes rekord är 96 stycken under en intensiv eftermiddag.
  • Anonym (Snuskråttan)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-07-24 08:57:44 följande:
    Det ramlar på rätt fort när man som jag efter en separation tog steget in i swingersvärlden och haft en passion för gangbang. Som mest 24 killar på en kväll och då var 20 nya bekantskaper. Ligger dock långt efter en bekant som jag brukar vara wingman åt, hennes rekord är 96 stycken under en intensiv eftermiddag.
    Jag är en manlig Råtta, så jag skulle va dö om jag legat med 24 st :P
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Snuskråttan) skrev 2019-07-24 09:01:00 följande:

Jag är en manlig Råtta, så jag skulle va dö om jag legat med 24 st :P

Är så klart lite olika förutsättningar. Har för mig att gubben under en intensiv kväll/natt haft sex med tio kvinnor på en klubb men då självklart inte med utlösning i alla fallen. Lite svårt att räka exakt när man hamnar i en ormgrop, lite lättare vid ett regelrätt GB.
  • Anonym (Snuskråttan)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-07-24 09:07:10 följande:
    Är så klart lite olika förutsättningar. Har för mig att gubben under en intensiv kväll/natt haft sex med tio kvinnor på en klubb men då självklart inte med utlösning i alla fallen. Lite svårt att räka exakt när man hamnar i en ormgrop, lite lättare vid ett regelrätt GB.
    Ok, så din gubbe är Stålmannen :D
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Snuskråttan) skrev 2019-07-24 09:09:32 följande:

Ok, så din gubbe är Stålmannen :D

Absolut inte men relativt potent. I en ormgrop är det oftast inte tal om några långkörare utan man leker och har skoj lite här och lite där utan att det blir utlösningar och orgasmer med alla man leker med.
  • Anonym (För få?)
    Anonym (Snuskråttan) skrev 2019-07-24 08:43:23 följande:

Livet är inte över än, eller?

Absolut inte! Och som nybliven singel ler jag bara åt "problemet" :)
  • Anonym (0 personer)

21 år kille

0

Hittils

• Anonym (k30)

Man, 31år, 6st.
    Träffade min fru runt 20års ålder så där slutade siffran stiga.

Tycker inte det finns ett rätt eller fel i hur många man vart med... handlar mer om varför man hade sex med dem osv.

Kändes allt bra och man inte sårade någon så finns det inga hinder, är man hellre bekväm med att spara sig lite med just sex så är det lika okej.

• Anonym (Hm..)

Är 41. Om jag räknar rätt har jag haft sex med 8st. Har haft några längre förhållanden (längsta drygt 10 år) inräknade i dessa så klart. Hoppas på mer sex.

Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?