Inlägg från: Anonym (Snuskråttan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Snuskråttan)

Hur många har ni haft sex med?

felicityporter skrev 2018-05-12 23:46:39 följande:

Jag har haft sex med 5 st och om jag kunde välja om hade jag helst hållt mig till giftermålet. Är inte religiös eller nåt, men jag har alltid tyckt att sex är något fint som man bara ska ha med den man älskar och ämnar att vara med hela livet. Nu sket det sig för mig, vilket kanske inte är hela världen, men det känns ändå lite sorgligt.

5 st här också. 4 killar, 1 tjej.
    Eftersom jag inte ska gifta mig, så ångrar jag inte att jag inte höll på mig.
    Jag tycker inte att sex bara är nåt man har med den man älskar.
    Det är jag glad för, hihi.
  • Anonym (Snuskråttan)
    Anonym (För få?) skrev 2019-07-24 08:32:28 följande:

Kvinna 37 år som legat med 5 män... Kan ångra att det inte blivit fler men har alltid varit i långa förhållanden.

Livet är inte över än, eller?
  • Anonym (Snuskråttan)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-07-24 08:48:41 följande:
    Kan garantera att det inte på långa vägar är över i din ålder. När jag var 40 hade jag haft sex med ca 10 killar. Är idag 54 och har med råge passerat 200 killar plus ca 25 tjejer.
    Oj, där ligger man i lä. Råttan måste sätta fart ;)
  • Anonym (Snuskråttan)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-07-24 08:57:44 följande:
    Det ramlar på rätt fort när man som jag efter en separation tog steget in i swingersvärlden och haft en passion för gangbang. Som mest 24 killar på en kväll och då var 20 nya bekantskaper. Ligger dock långt efter en bekant som jag brukar vara wingman åt, hennes rekord är 96 stycken under en intensiv eftermiddag.
    Jag är en manlig Råtta, så jag skulle va dö om jag legat med 24 st :P
  • Anonym (Snuskråttan)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-07-24 09:07:10 följande:
    Är så klart lite olika förutsättningar. Har för mig att gubben under en intensiv kväll/natt haft sex med tio kvinnor på en klubb men då självklart inte med utlösning i alla fallen. Lite svårt att räka exakt när man hamnar i en ormgrop, lite lättare vid ett regelrätt GB.
    Ok, så din gubbe är Stålmannen :D
Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?