• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Anonym (Tjej 39)

Det ligger på över 800 st killar nu & 50-talet tjejer nu, exakt siffra vet jag inte, men det är där det borde ligga. 

Jag hade ca 400 för ca ett år sedan. Jag ville dubbla siffran, bara för att, så jag var med i flera gangbang, nu siktar jag på 1000 st, detta är enbart för att jag känner spänning, lockelse till sex, och jag skulle gilla att veta att jag har haft sex med fler än 1000 stycken.

• Fluffydandelions

Är en 20 årig tjej och har haft sex med 2 personer. Ångrar verkligen att jag hade sex med den första, det skedde en gång efter ett bråk. Vi gjorde slut ett år senare. För mig är sex något som jag vara känner mig bekväm med att ha om jag är i ett långvarigt förhållande.

• Man343
    Anonym (Tjej 39) skrev 2019-07-25 09:57:54 följande:

Det ligger på över 800 st killar nu & 50-talet tjejer nu, exakt siffra vet jag inte, men det är där det borde ligga. 

Jag hade ca 400 för ca ett år sedan. Jag ville dubbla siffran, bara för att, så jag var med i flera gangbang, nu siktar jag på 1000 st, detta är enbart för att jag känner spänning, lockelse till sex, och jag skulle gilla att veta att jag har haft sex med fler än 1000 stycken.

Nyfiken fråga, har du koll på att det är olika killar vid varje gangbang?

De som har det intresset deltar ju ofta vid fler än ett tillfälle.

Bra jobbat oavsett, man ska genomföra det man drömmer om!
  • Anonym (Mia)

43år, endast haft sex med 1, min man.

Vi träffades när jag var 14år.

• Anonym (Mia)

43år, endast haft sex med 1, min man.

Vi träffades när jag var 14år.

• MrKrips
    Anonym (Tjej 39) skrev 2019-07-25 09:57:54 följande:

Vilken slampa. Det där lät bara motbjudande.
  • Anonym (För få?)
    MrKrips skrev 2019-07-25 13:26:09 följande:

Vilken slampa. Det där lät bara motbjudande.

Så skriver man väl inte till någon?!! Alla är fria att göra som de vill!!!
  • Anonym (Center)
    Anonym (För få?) skrev 2019-07-25 15:05:05 följande:
    Alla är fria att göra som de vill!!!
    Självklart. Men man bör vara ärlig med det då man träffar någon ny. Att på omvägar får höra om de 1000 är inget jag skulle vilja vara med om.
  • Anonym (För få?)
    Anonym (Center) skrev 2019-07-25 15:12:38 följande:

Självklart. Men man bör vara ärlig med det då man träffar någon ny. Att på omvägar får höra om de 1000 är inget jag skulle vilja vara med om.

Inte jag heller!!! Men det är ju en annan story...
  • Anonym (W)

Kvinna 37 år fem stycken, varav den femte är jag fortfarande tillsammans med.

Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?