• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Anonym (Q)
    Anonym (Q) skrev 2018-04-29 20:53:19 följande:

50+, har slutat räkna. Tre tjejer, resten män. Blev av med oskulden vid 16, är 41 nu. Skulle aldrig berätta för en partner, jag skäms inte men jag vill inte att min partner ska bedöma mig utifrån det. Jag är tjej.

Jag skulle dock inte ljuga, bara säga som det är att jag inte vill prata om tidigare partners. Jag vill inte veta min killes antal heller. Det är ointressant.
  • Anonym (Sexisgood)

Drygt 50 st sexpartners ca 6 st längre förhållanden, ca 10 kk och resten one night stands. /Tjej 28 år

• Anonym (imponerande)
    Anonym (Sexisgood) skrev 2018-05-07 13:41:18 följande:

Drygt 50 st sexpartners ca 6 st längre förhållanden, ca 10 kk och resten one night stands. /Tjej 28 år

hur många ur dina 34 ONS hade du a-sex med?
  • Anonym (Sexisgood)
    Anonym (imponerande) skrev 2018-05-07 15:24:14 följande:

hur många ur dina 34 ONS hade du a-sex med?

Med ons har jag nog bara haft analt med 1 men haft regelbundet analt med en kk, han hade rätt stor så fick "värma upp" ordentligt innan men var så skönt sen så var värt uppvärmningen ???? saknar det ibland måste jag erkänna ????
  • Cl4udio
    Anonym (Sexisgood) skrev 2018-05-07 15:32:01 följande:
    Med ons har jag nog bara haft analt med 1 men haft regelbundet analt med en kk, han hade rätt stor så fick "värma upp" ordentligt innan men var så skönt sen så var värt uppvärmningen ???? saknar det ibland måste jag erkänna ????
    grymt :D
  • Anonym (..)
    centerMAX skrev 2017-04-17 18:07:18 följande:
    Man 31. Legat med 4 st. och jag SER NED på folk som legat runt!

Jag känner ingen som legat med så astronomiska siffror som 50-80 eller vad det nu är.. alla i min omgivning, killar som tjejer, ligger runt 5. 
    Märklig omgivning du har som delar med sig av detta.
  • Anonym (Usch)
    Anonym (Tjej +30) skrev 2018-04-29 20:55:45 följande:
    Skulle heller inte berätta och en potentiell partner har inte med det att göra. Tycker emellanåt om att ligga runt.
    Varför skulle inte en partner ha rätt att veta vem sin partner är? Särskilt om det är en sån sak som kan skälpa allt. Väldigt egoistiskt att ljuga istället för att ge nån möjlighet till en ärlig bedömning.
  • Anonym (Inte viktigt)

Vi är alla olika med olika erfarenheter, finns i mitt tycke inget rätt eller fel så länge man mår bra av det.

Jag (man, 40 år gammal) har haft sex med 2 tjejer. 
    Den första tjejen träffade jag som 14 åring, vi experimenterade med varandra och gjorde ALLT vi kunde tänka ut och var nyfikna på. Vi var tillsammans tills jag var 20. 

Den första tjej jag träffade efter det förhållandet föll jag pladask för vid första ögonkastet och vi är fortfarande ett par. Så råkade mitt liv bli.
    Jag ångrar inget, har haft massor av bra sex, bara inte med massa olika individer.

Men jag ser absolut inte ner på människor som har haft hundratals olika.
    Så länge man gör medvetna val som man mår bra av och inte skadar sig själv eller andra.

• Mella-Bella

Har inte hållt räkningen men kanske 20 stycken. Första gången 7 år sedan.

Jag tycker man ska berätta sanningen för partnern om han/hon frågar.

Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?