• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Anonym (Snuskråttan)
    felicityporter skrev 2018-05-12 23:46:39 följande:

Jag har haft sex med 5 st och om jag kunde välja om hade jag helst hållt mig till giftermålet. Är inte religiös eller nåt, men jag har alltid tyckt att sex är något fint som man bara ska ha med den man älskar och ämnar att vara med hela livet. Nu sket det sig för mig, vilket kanske inte är hela världen, men det känns ändå lite sorgligt.

5 st här också. 4 killar, 1 tjej.
    Eftersom jag inte ska gifta mig, så ångrar jag inte att jag inte höll på mig.
    Jag tycker inte att sex bara är nåt man har med den man älskar.
    Det är jag glad för, hihi.
  • Oerhörd

Jag vet inte. Inte särskilt många, men jag har inte räknat och tänker inte göra det. Inte färre än 20 men inte fler än 40, om jag ska gissa. Har faktiskt iiiiingen aning. Jag har varit sexuellt aktiv i lite mer än 20 år. De första tjugo åren var det tre personer.

• Anonym (50+)

Har legat med lika många som jag är gammal. Hoppas på åtminstone tio till

Jag är kvinna.

• Njutare R
    Anonym (50+) skrev 2019-07-23 23:33:45 följande:

Har legat med lika många som jag är gammal. Hoppas på åtminstone tio till

Jag är kvinna.

Låter härligt. Själv är jag man och 34 år. Har haft sex med 9 stycken.
  • Man343

43, ca 20 st.

Önskar att det var många fler, men var alldeles för försiktig i min ungdom, och missade många bra tillfällen.

Är lika spännande varje gång man får tillfälle att tränga in i en ny kvinna för första gången.

• Anonym (Lovli)

Är kvinna, 35 år, har haft sex med 32 män och 5 kvinnor. De flesta förverkade jag i 20-25-årsåldern.

• Anonym (För få?)

Kvinna 37 år som legat med 5 män... Kan ångra att det inte blivit fler men har alltid varit i långa förhållanden.

• Anonym (Snuskråttan)
    Anonym (För få?) skrev 2019-07-24 08:32:28 följande:

Kvinna 37 år som legat med 5 män... Kan ångra att det inte blivit fler men har alltid varit i långa förhållanden.

Livet är inte över än, eller?
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Snuskråttan) skrev 2019-07-24 08:43:23 följande:

Livet är inte över än, eller?

Kan garantera att det inte på långa vägar är över i din ålder. När jag var 40 hade jag haft sex med ca 10 killar. Är idag 54 och har med råge passerat 200 killar plus ca 25 tjejer.
  • Anonym (Snuskråttan)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-07-24 08:48:41 följande:
    Kan garantera att det inte på långa vägar är över i din ålder. När jag var 40 hade jag haft sex med ca 10 killar. Är idag 54 och har med råge passerat 200 killar plus ca 25 tjejer.
    Oj, där ligger man i lä. Råttan måste sätta fart ;)
Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?