• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Anonym (Tjej 33)

22 varav en tjej i en 3-kant (vi var 4 totalt)

Låg med 21 pers på tre år då jag hade långt förhållande innan.

• Livsnjutaren38
    Anonym (Tjej 33) skrev 2017-05-16 10:19:39 följande:

22 varav en tjej i en 3-kant (vi var 4 totalt)

Låg med 21 pers på tre år då jag hade långt förhållande innan.

Intresserad av trekant igen;)?
  • John22

Runt 15 stycken skulle jag tro, fast bara frugan under de senaste tio åren.

• Anonym (Äckel)

Och givetvis kan en sån här tråd inte existera utan att äckliga pervon ska krypa fram med sina motbjudande förslag. Fy fan vad patetiska ni är.

• Anonym (Vetinte)

Är det många som har testat trekant?
    Själv har jag testat några varianter där man är fler.
    För mig var det att jag hade en period där jag ville testa och sökte upp ställen där man kunde pröva.

Hur var det för er? Var det några ni kände?
    Hur kom det sig att det hände?

• isolande

Tror jag avverkade 25 st mellan då jag var 20-25 år. Sen dess haft 3 förhållanden och ngt ons däremellan. 37 år och tjej. Bästa ligget ever är mannen jag är gift med. Lucky me, haha!

• svenskitelge
    Anonym (Vetinte) skrev 2017-05-16 13:34:33 följande:

Är det många som har testat trekant?
    Själv har jag testat några varianter där man är fler.
    För mig var det att jag hade en period där jag ville testa och sökte upp ställen där man kunde pröva.

Hur var det för er? Var det några ni kände?
    Hur kom det sig att det hände?

Vi har haft trekant, sex med andra par osv. De bästa gångerna har vi varit 3 par med alla tänkbara kombinationer utom sex mellan männen och 2 par med en till kvinna. Otroligt porriga träffar :)
    Oftast har vi träffat par på nätet och sen träffats på träffar med likasinnade. Vi har inte ångrat någon träff även om vissa varit bättre och andra sämre...
  • MandyLane

Tror det är mellan 15-20 men har haft långa förhållanden i 9+4 år... Så har varit rätt aktiv mina korta singelperioder. Skäms inte över det!

• Anonym (Men)
    Anonym (Jag) skrev 2017-05-15 15:45:57 följande:

Jag vet inte om jag gett upp men det är inte ofta jag försöker längre. Började försöka när jag var 18. I början försökte jag mest hitta någon att ligga med men på senare år har jag mest försökt hitta någon att ha en relation med. Då jag försökt på krogen, kurser, etc så har jag inte lyckats ens hitta nån bara för en dejt. Ett fåtal dejter har jag varit på med såna jag träffat på nätet. Men det har aldrig lett till mer. Har alltid varit socialt osäker men försökt ändå för gör jag inget träffar jag garanterat ingen alls. Men det har uppenbarligen inte funkat nåt vidare. Börjar tvivla på att jag någonsin hittar nån.

Men hur kan det gå så illa? Många oskulder vågar inte försöka men du gör ju verkligen det. Hur kan det vara så svårt? Vad går fel?

En eloge för att du inte ger upp. Hade jag blivit nobbad så många gånger och aldrig lyckats en enda gång hade jag nog hängt mig för länge sen.
Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?