• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Anonym (Jordfelsbrytare köpes)

50-årig man här. Har haft penetrerande sex med tre kvinnor under mitt liv så här långt. Oralsex och petting med ytterligare 4.

Känns inte det här lite fattigt för en man i min ålder? Borde jag ha knullat fler?

• Anonym (SåÄrDet)
    Anonym (Jaha) skrev 2017-05-03 15:39:14 följande:

44 år, kvinna. Har haft sex med strax över hundra. Är inte stolt och skäms inte, är som det är. Har iallafall lärt mig mycket om min kropp och vad jag vill och inte.

Varför kalla någon för slampa? För mig är slampa = prostituerad = ta betalt.

Nej nej, för mig oxh de föesta är DU en slampa , och hora är en som tar betalt.
  • Anonym (Sex är ju härligt)

Är 28 år. Har haft 3 långa förhållanden, Sammanlagt 12 år. Har ändå hunnit ligga med runt 20 killar, kanske upp mot 25, har inte räknat exakt.. Sex är underbart. Finns inget bättre än att njuta av en annan människa som njuter av dig med . :) 

• JappDapp
    Anonym (HERREGUD) skrev 2017-05-05 17:50:40 följande:

Ni kvinnor som låtit er blivit penetrerade av 5 plus kukar hur fan kan ni leva med er själva? Fattar ni inte hur äckliga ni är som låter er knullas av massor med äckliga jävla kukar????? blir frustrerad av att läsa hur lös släppta ni tjejer är. Kanske därför svenskor ses som hororna nummer 1 av utländska män som kommer hit. Araber turkar muslimer greker ja allt man kan komma på kommer hit och knullar sönder er. Sen sitter ni gråtandes och fattar inte varför svenska killar som sköt sig i livet inte vill ta i er med tång. hahaha fy fan alltså helt jävla sjukt vilket land man lever i..

Kunde inte sagt det bättre själv.
  • Anonym (1+1)
    Anonym (imponerande) skrev 2017-05-05 10:02:03 följande:

Har du haft analsex med din man? isf har du kunnat ha en första gång upplevelse med honom med

Inte så viktigt att ha en första gången upplevelse med just min man, även om jag kanske hade föredragit att förlora min oskuld till honom. Det viktigaste för mig är att jag är i ett förhållande med den jag har sex med. Min första väntade jag i två år innan jag hade sex med honom, och min man fick vänta i två månader innan jag kände att det var rätt när vi dejtade.

Nej, vi har inte analsex och jag är inte intresserad av det.
  • Simon 681

Kille, 42.

Två.

How do we see the new masculinity in its most ideal form? In one word - Freedom.
  • Anonym (P.G)
    Gravid2012 skrev 2017-05-05 21:14:54 följande:

34 år

Haft sex med 35 killar och 4 tjejer

Vad är bäst, män eller kvinnor?
  • Anonym (P.G)

Ni kvinnor som låtit er blivit penetrerade av 5 plus kukar hur fan kan ni leva med er själva? Fattar ni inte hur äckliga ni är som låter er knullas av massor med äckliga jävla kukar????? blir frustrerad av att läsa hur lös släppta ni tjejer är. Kanske därför svenskor ses som hororna nummer 1 av utländska män som kommer hit. Araber turkar muslimer greker ja allt man kan komma på kommer hit och knullar sönder er. Sen sitter ni gråtandes och fattar inte varför svenska killar som sköt sig i livet inte vill ta i er med tång. hahaha fy fan alltså helt jävla sjukt vilket land man lever i..

Hur menar du, det du skriver är knappt läsbart.

Är det konstigt med kvinnor som knullat med mer än 5 män?
  • Anonym (weirdo)

Haha?

Mina 10+ har varit rena svenskar. 2 st utöver det har varit en polack samt en sommarfling i Karibien. Är nog snarare dig det är fel på om du inte får ligga.
Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?