• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • nevermind
    Tornhöken skrev 2017-04-19 16:39:13 följande:
    Ok varför inte legat med fler då?
    För det första så har jag bara varit singel i typ 18 månader sen jag var 16, det var också då jag debuterade. Har haft fyra längre relationer.
    För det andra så är jag vansinnigt kräsen.
  • Tornhöken
    nevermind skrev 2017-04-20 11:27:32 följande:
    För det första så har jag bara varit singel i typ 18 månader sen jag var 16, det var också då jag debuterade. Har haft fyra längre relationer.
    För det andra så är jag vansinnigt kräsen.
    Ok men då låter som om det är lite självvalt ändå och inget att gräma sig över. Vill man ligga med fler kanske man får sänka kraven liiiite...
  • malinj98
    Anonym (16) skrev 2017-04-19 01:10:52 följande:

Jag måste kommentera den här träden igen för svaren du får är helt skeva. Tydligen är personer som hänger på familjeliv kraftigt underrepresenterade i sänghalmen. Siffrorna du fått representerar knappast en tjej under 30s genomsnitt... Jag har legat med 16 och jag har legat med ytterst få jämfört med mina tjejkompisar... Jag vet flera som snittat på en-två i månaden under X antal år... Och de är inga slampor, som vissa här vill ge sken av. Slampor är de som drar hem killar efter varje utekväll, dvs minst 2 varje vecka och dom tjejerna finns det mängder av (i alla fall i storstan - kom gärna hit och hälsa på!).

Många skriver att de är stolta över att enbart ha haft en partner, det hade gett mig ångest, det är klart att man vill prova på olika innan man stadgar sig? Gör ni samma sak när ni handlar? Tar första bästa soffa utan att provsitta någon annan? Nej tack.

Ljug för din kille, halvera antalet och lägg på två-tre, det finns väl ingen som inte gör så? Men var samtidigt glad över din erfarenhet och allt kul du har haft! Människorna på familjeliv skulle behöva komma ut ur sina grottor och njuta av livet! :D

Ditt svar gjorde mig så glad!! Precis, det du skriver är helt rätt och för de flesta som svarar här är runt 30-40 år och jag antar att det var lite annrolunda på den tiden också, alltså när dem var 18 år. 

Jag men exakt! Jag har ju varit med killar jag tyckt om och haft roligt med (när båda varit med på allt, utan känslor), så varför skämmas när det är vår ensak. Kramis
  • nevermind
    Tornhöken skrev 2017-04-20 11:29:19 följande:
    Ok men då låter som om det är lite självvalt ändå och inget att gräma sig över. Vill man ligga med fler kanske man får sänka kraven liiiite...
    Jag vill ju givetvis inte ha sex med människor jag inte är attraherad av.
  • Tornhöken
    nevermind skrev 2017-04-20 12:18:34 följande:
    Jag vill ju givetvis inte ha sex med människor jag inte är attraherad av.
    då så!
  • Anonym (Lillajag)

Bara 15 tyvärr... tjej och 26år :)

• Tornhöken
    Anonym (Lillajag) skrev 2017-04-20 12:22:15 följande:

Bara 15 tyvärr... tjej och 26år :)

Du har ju tid på dig!
  • Anonym (Xxx)
    Anonym (imponerande) skrev 2017-04-20 11:22:44 följande:

sorry, skrev fel. menade 34

Jaha ok.

Jo det blev ju en del där.....
  • flOPI

Har inte läst alla svar i denna tråden, men alltså HERREGUUUUD!!!!

Allvarligt talat.
    "ser ner på de som knullar runt"
    "Skäms över att jag inte legat med många"

Kom igeeeen, vad ******* spelar det för roll ens?? Du är inte en slampa om du legat med många, oavsett kön. Du är inte patetisk om du legat med få, oavsett kön.

Det är skitbra att skaffa sig erfarenheter och lära sig vad man tycker om, och det är nyttigt att vara nyfiken. Ligg på för tusan! Var försiktig och använd skydd, men ligg på!

Och likaså är det skitfint att ligga med få! Har du inte legat med många? charmigt som attans! OAVSETT KÖN. Välj dem med omsorg, älska ordentligt, bli bekväm med de få du är med!

Bara var dig själv, varför ska antalet någonsin spela roll?? :) :) :) 
    Var dig själv, lev ditt liv så som du tycker om det, men se för all del inte ner på folk som väljer att leva SITT liv på annat sätt! :D 

Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?