• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Anonym (Kvinna)

1 person. Träffades när jag var 17 nu är jag 25, fortfarande tillsammans. Önskar dock att jag hunnit leka av mig lite innan.

• Anonym (Kille)

Jag är kille, 40 år, bara 1 tjej som jag är gift med sedan 16 år.

• Anonym (--)

Jag är 28 och bara haft sex med 1 person. Denna person är mannen i mitt liv, så har sedan jag var 14 haft extremt mycket sex med honom, men "bara" med honom, och han bara med mig. Vi är sedan tre år gifta och väntar vårat tredje barn.

Vi hade nog bara turen att träffa varandra och dessutom komplettera varandra på div plan. Därav har vi hållet oss till varandra, men exprimentera och använda fantasin gör vi fortfarande ;)

• Anonym (Jag)

Kille 34 år. Väntar fortfarande på att bli av med oskulden.

Ligg med de du vill och strunta i vad andra tycker. Skydda dig ordentligt bara.

• Crazzy
    NatMar skrev 2017-04-17 16:20:40 följande:

Ska jag vara helt ärlig så vet jag faktiskt inte hur många jag har haft sex med, har aldrig brytt mig om att räkna. Uppskattningsvis runt 70-80st?

Jag har en simpel regel: vill du ha sex, ha sex. Vill du inte, låt bli. Tills nyligen hade jag inte haft sex på nästan 2 år så är inte nymfoman på något sätt men jag är väl öppensinnad och låter ingen eller inget begränsa mig.

Jag skulle aldrig svara på en sådan fråga för det kan inte komma något gott av det. Personen som stallet frågan kommer ALDRIG vara nöjd oavsett vad svaret är. Det är en fråga som ställs av osäkerhet (ja jag generaliserar här), sen anser jag även att det inte är någon annans business än min egen och skulle därför heller aldrig ställa frågan till någon. Vad spelar det för roll?

Skulle jag däremot ge ett svar över huvudtaget så skulle jag absolut inte ljuga om det - jag har inte gjort någonting fel så vad har jag att dölja?

Precis så här jag tycker att det borde vara.

TS sluta skämmas för ditt antal, så länge alla har varit med på det och det har varit lagligt ser jag ingen anledning att skämmas.

Jag är 24 och har varit med 5, men sen har ju jag varit med samma man sen 15, så de andra 4 kom innan dess.
  • Anonym (28)

28årig kvinna.

Har legat med 6st, varav 4 var i förhållanden, 2 engångstillfällen men med killar jag känt länge. Känns varken lite eller mycket enligt mig, och lägger inget värde i hur många andra legat med. Men vid potentiell partner skulle jag bli fundersam om antalet var på 0-1 vid 30-årsåldern (vad har han för konstiga egenskaper som skrämt bort folk tidigare?) eller om antalet var mer än 30st, då jag tolkar det som att han har rätt stort behov av sex, vilket jag nog inte skulle kunna tillfredsställa (har ganska lågt sexbehov själv) och han då säkert skulle vara otrogen (mina 2 längre förhållanden har slutat så....)

• Anonym (Stolt)

Jag har legat med en. Min fru. Är 35 år. Vi har varit ihop sen vi var 19.

Hade möjligheten med andra kvinnor innan men tackade men gick inte längre än till hångel. Det är billigt att knulla runt.

• Anonym (Många)

Några hundra, helt ärligt. Både på vanliga sättet, även betalat. Hade legat med kvinnor i alla världsdelar innan 40.

Asiater är bäst...

• Anonym (16)

16 personer. Är 29 år. Min make har haft sex med 3 personer, varav enbart mig när han varit nykter. Jag har sagt 9 till honom, kändes onödigt att vara ärlig i den frågan ;)

Kan tillägga att jag aldrig haft ett one-night-stand, utan har varit på minst tre dejter innan. Oftast har vi haft en relation. Jag har i hela mitt liv gått från relation till relation med några veckors uppehåll. Det kan jag ångra idag, att jag aldrig levde singellivet utan män.

• Anonym (...)

Jag är 32, har legat med 7 stycken. Min kille är lika gammal och har legat med 6 stycken. Vi har känt varandra sedan gymnasiet och blev tillsammans för först två år sedan, men eftersom vi var kompisar innan vi blev ihop så har vi ju pratat om det förut. Ingen av oss är den svartsjuka typen så vi kan prata om det ibland.

Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?