• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Anonym (Bäst i test)

Är 55, har legat med minst 500 tjejer, och ångrar inte en enda. 

• Anonym (testperson)
    Anonym (Bäst i test) skrev 2017-04-20 13:23:24 följande:

Är 55, har legat med minst 500 tjejer, och ångrar inte en enda. 

Minst en ny i månaden i 40 år..hur har det gått till?
  • Anonym (Bäst i test)
    Anonym (testperson) skrev 2017-04-20 13:25:43 följande:
    Minst en ny i månaden i 40 år..hur har det gått till?
    Har spelat 30 år i stora kända band, i hela världen, gör ca 100 spelningar om året nu, har varit det dubbla, så inget problem, kan bli både 2 och 3 samma kväll.
  • Anonym (imponerande)
    Anonym (Bäst i test) skrev 2017-04-20 13:33:58 följande:
    Har spelat 30 år i stora kända band, i hela världen, gör ca 100 spelningar om året nu, har varit det dubbla, så inget problem, kan bli både 2 och 3 samma kväll.
    skulle du betrakta de tjejerna som slampor?
  • Anonym (Stefan)

Har legat med 100+

Är 48 år.

• Anonym (testperson)
    Anonym (imponerande) skrev 2017-04-20 13:41:59 följande:
    jaja på det viset! det är väl så, så fort tjejenra ser en någorlunda känd person, så ar det väl bäst att plocka fram servetterna för blött blir det...;)
  • Cl4udio
    Anonym (testperson) skrev 2017-04-20 13:59:38 följande:
    jaja på det viset! det är väl så, så fort tjejenra ser en någorlunda känd person, så ar det väl bäst att plocka fram servetterna för blött blir det...;)
    instämmer helt, vidrigt
  • Anonym (K)
    Anonym (imponerande) skrev 2017-04-20 13:41:59 följande:

Ursäkta men, vad har det med saken att göra om han betraktar de tjejerna som slampor...? Vad vet du, de kanske bara legat med 2 pers typ. Är det verkligen tjejerna som har engångsligg som är slampan i detta scenariot? :) 

(Obs, läs det inte på ett bitchigt eller argt vis. Är helt enkelt väldigt fredligt nyfiken på hur ni resonerar) :)

• flOPI
    Cl4udio skrev 2017-04-20 14:01:09 följande:
    instämmer helt, vidrigt
    Så det är alltså vidrigt av tjejerna att ligga med en sk "kändis"? Men inte vidrigt av en "kändis" att ligga med flera tjejer per kväll..?
  • Anonym (testperson)
    Anonym (K) skrev 2017-04-20 14:02:50 följande:

Ursäkta men, vad har det med saken att göra om han betraktar de tjejerna som slampor...? Vad vet du, de kanske bara legat med 2 pers typ. Är det verkligen tjejerna som har engångsligg som är slampan i detta scenariot? :) 

(Obs, läs det inte på ett bitchigt eller argt vis. Är helt enkelt väldigt fredligt nyfiken på hur ni resonerar) :)

slampa eller ej, det vill jag inte avgöra men jag tror inte att de som lägger sig med en rockstjärna endast varit med en eller två innan. Nu har jag inte så många exempel men de jag vet legat med kändisar var inte direkt nybörjare om man säger så.
Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?