Anonym (testperson) skrev 2017-04-20 14:07:01 följande:
slampa eller ej, det vill jag inte avgöra men jag tror inte att de som lägger sig med en rockstjärna endast varit med en eller två innan. Nu har jag inte så många exempel men de jag vet legat med kändisar var inte direkt nybörjare om man säger så.
Okej, då är jag med :) Men ändå undrar jag varför vi lyfter frågan om de här 500 tjejerna som vi inte vet någonting om alla har varit slampor? Enligt mig är ingen slampa, det är ett fruktansvärt fult ord i mina ögon, men har full förståelse för att andra tycker sådana saker. Men om vi nu ska tala om slampor över huvud taget, är det inte då denna man som vi vet har legat med 500 okända som ska kallas för slampa? Varför är det just kvinnorna som är slampor?
Fast ännu viktigare i min mening, är varför någon måste vara slampa alls? Är det slampigt att ligga med många eller att ligga med okända? Att visa mkt hud? Att flirta med många? Varför kan inte alla bara få ligga med så få eller så många som man vill, utan att få en stämpel? :) Man vet ju aldrig vad som ligger till grund för olika människors ageranden.