• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • fluu

Sluta upp med att skämmas. Skam är nästan alltid en onödig känsla. Jag har legat med en och är 24 år.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (18 år)

Är också 18 år och endast legat med min man. Den första och förhoppningsvis sista också.

• Anonym (Ida)

Jag är 39 år och har bara legat med min man. Det är så jag vill ha det. Men jag ser inte ner på någon som person för att de legat runt.

• Cl4udio
    Anonym (Stolt) skrev 2017-04-17 20:02:00 följande:

Jag har legat med en. Min fru. Är 35 år. Vi har varit ihop sen vi var 19.

Hade möjligheten med andra kvinnor innan men tackade men gick inte längre än till hångel. Det är billigt att knulla runt.

så du har varit otrogen och är stolt över det. Härligt, särskilt för din fru.
  • Anonym (Stolt)
    Cl4udio skrev 2017-04-17 21:18:10 följande:

så du har varit otrogen och är stolt över det. Härligt, särskilt för din fru.

Läs om läs rätt.

...innan vi blev ihop.
  • Anonym (en)

Jag har haft sex med en och det är honom jag är gift med.

Och jag berättade att han var den första den kväll vi var på väg att göra det första gången.

• Anonym (Jessica)

12 st tror jag, om jag inte missat någon. Är 28 år och 4 av dem har varit i förhållanden, resten en blandning av kk, dejter och engångsgrejer. Tycker inte att man ska skämmas över antalet personer man haft sex med och skulle inte ljuga om mitt antal även om det varit fler än det nu är.

• MammAmma

Är 34 år (nåja, fyller om en månad) och har legat med 21 st. Blev av med oskulden som 16-åring och träffade barnens pappa som 17-åring. Så fram till 27 års ålder hade jag legat med två st. Resten har jag tagit igen under singelåren.

Jag har inte varit med om en kille som frågat hur många jag legat med och skulle inte träffa en sådan kille igen om det hände, för det säger en hel del om en person som känner att den behöver veta sånt... Skulle dock inte låta bli att svara eller ljuga om antalet, jag skäms inte.

• dana89

11st är verkligen inget att skämmas för. Själv är jag 28 år och har haft 49 partners hittils :)

• Anonym (udda)

Man i 40-årsåldern

1st, ett ons på fyllan för 15 år sedan

Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?