• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Anonym (Marie)

Jag har helt ärligt ingen aning om hur många jag haft sex med. Är 58 nu och varit sexuellt aktiv i 45 år. Har alltid gillat sex och det hart blivit en bra bit över 1000 män under dessa år och även ca 25 kvinnor. 

• Toby78

Intressant tråd! Ca 100 har det blivit. Men ja har haft ett långt o händelserikt liv.

• Anonym (Kvinna36)

Kvinna 36. Jag har legat med en man sedan jag har fyllt 16 och vi är fortfarande tillsammans. 

• Sharpshooter
    Anonym (Marie) skrev 2025-01-20 06:44:02 följande:

Jag har helt ärligt ingen aning om hur många jag haft sex med. Är 58 nu och varit sexuellt aktiv i 45 år. Har alltid gillat sex och det hart blivit en bra bit över 1000 män under dessa år och även ca 25 kvinnor. 

Nu blir man ju nyfiken...... många härliga upplevelser.....;)
  • Anonym (Moa)

Jag är 22 år och har bara legat med en kille. Ligger inte runt. Tycker inte heller att det är fint att öppna sina ben för varje man som dyker upp i en persons liv. Hade jag varit kille hade jag inte stadgat mig med en tjej som sover höger och vänster med olika män för sex.

• Anonym (Undrar)

En och hoppas det räcker så. Debut vid 44! Nu har vi varit tillsammans ett år. 

• Anonym

0 och vill förlora den snart verkligen med någon bra tjej (är kille) 

Är 19 och hatar att inte ha legat med ngn än 

• Anonym (bögen)
    Anonym skrev 2025-01-21 16:44:33 följande:

0 och vill förlora den snart verkligen med någon bra tjej (är kille) 

Är 19 och hatar att inte ha legat med ngn än 

Åk till Thailand om du anser det vara ett problem, vilket det inte är. 
  • Anonym (......)
    Anonym (bögen) skrev 2025-01-25 22:27:04 följande:
    Åk till Thailand om du anser det vara ett problem, vilket det inte är. 

Nej, jag vill enbart förlora den till en flickvän eller dylikt. Inte till vem som helst. 

Är faktiskt jobbigt att vara oskuld, okysst och aldrig haft partner vid 19 års ålder

Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?